2 maanden verder
Pov Ailey
We (de girlzz) zitten in de chillroom. De jongens zijn naar een intervieuw. Ik zit een beetje op de tablet te idioten als ik de skype beltoon hoor. "Ene Noa belt. Zal ik opnemen?" zeg ik. "ja misschien is het DE noa wel" zegt Michelle die haar gezicht eindelijk een beetje opvrolijkt. Ze is al vanaf vanochtend shagerijnig omdat de jongens de hele dag weg moeten. Alle meiden gaan naast me zitten en ik neem op. We schrikken allemaal want we zien een mummie staan. Lexi die schrikt zo erg dat ze van de bank valt. Maar ze neemt ons allemaal mee. Noa moet zo hard lachen dat ze van haar stoel valt. "toen lagen we allemaal op de grond" zegt esmee. Ik kijk naar Michelle. Haar hoofd ziet er nog steeds shagie uit. "Wat is er met je Michie? Beetje shagie?" vraagt Noa. Het lijkt net of ze me gedachten kan lezen. Michelle kijkt met een boze blik voor zich uit. "oke waarom ben je zo shagie?" vragen we allemaal precies te gelijk. We schieten in de lach, ook michie. "Nou ja, vandaag hebben Michael en ik een half jaar." zegt ze. We weten allemaal dat de jongens helemaal niet naar een intervieuw hoeven, maar een verassing maken voor Mies. Opeens voel ik Summer heel erg schoppen.
Pov Esmee
Ik zie ailey naar haar buik reiken en de tablet valt. Ik vang hem nog net. Ailey kreunt. "Gaat t wel?" vraag ik aan haar. "Nee niet echt. Ik ga ff liggen. "
We hadden het nog heel gezellig gehad met Noa. Nu is het avond en Michelle en Michael zijn al weg. Iedereen is pizza halen, behalve ailey. Dus ik ben helemaal alleen. Ik zapp ff op de tv en val in slaap.
Pov Calum
Ik doe de deur open en ik roep "PIZZA!". Ik hoor esmee gillen. Ik ren naar haar toe en ze zit met een verschrikt met een kussen op de bank. "wat is er?" vraag ik. "Patrick at me op!!" zegt esmee. We schieten in de lach en ik geef haar een pizza punt. Ze eet hem op en trekt een blij gezicht. "zie je wel dat het helpt" ze knikt met volle mond.
Sorry sorry het spijt me omg het spijt me. Ik zat heel erg vast. Oke ik zat zo vast. Ik beloof (!!!!) dat ik mijn volgende (waarschijnlijk laatste) hoofdstuk word minstens 1000 woorden. I love you all!
Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?