Hoofdstuk 22

96 9 4
                                    

Pov Michelle

Wat heeft Micheal me aangedaan? Ik keek op internet naar hem (duh) en toen zag ik dat er wat nieuw gepost was. Ik klikt er op en ik schrok me dood. 'Micheal Clifford met een ander meisje zoenen' 'is de relatie met Michelle over?' 'wat zou Michelle hiervan denken' ik dacht dat het niet over mijn, mijn mijn mijn Micheal ging. En toen ging ik de foto's bekijken, want elke keer als er een roddel staat er ALTIJD een foto bij. Anders is het niet echt gebeurd. Ik keek naar de foto's en zag noa (whutt??) en micheal zoenen. Ik dacht dat Noa calum leuk vond?. Ik zag dat er ook een filmpje geplaatst was en klikte erop. Hij was aan het laden toen ik iemand hoorde. Het was Ailey. Ik begon in tranen uit te barsten. Ailey kwam direct naar me toe en gaf me een vragende blik. Ik wees naar de computer en rende weg. Ik heb dat filmpje nog niet gezien, maar dat hoef ik ook niet te zien. Wat een vuile zak is hij zeg. Maar weetje, ik weet gewoon zeker dat hij er spijt van heeft. Hij wil me waarschijnlijk terug. Ik wil hem ook terug. We hebben al een keer nagedacht over samen wonen :). Maar na wat hij mij geflikt heeft gaat dat moeilijker. Opeens zie ik een briefje onder de deur schuiven. Ik herken micheal's handschrift.
Ik wil met je praten. Jij mag weten waarneer. I still love you xx

"aahw i love you to" zeg ik en ik hoor Micheal opgelucht zuchten. Hij is echt een lieve dinosaurus. Maar met Noa zoenen? Oke ze is best knap. Maar ja dat doe je tog niet?

Pov micheal

"Ik had dat nooit mogen doen, echt niet! Het spijt me.." Ik ben mijn speech aan het voorbereiden voor als ik met Michelle ga praten. Ik hoor voetstappen en ik zie luke in zijn onderbroek naast me komen zitten. "tja micheal. Dat flik je zomaar je vriendin" ik schrik. "weet jij er ook van?" hij knikt. Ik leg uit wat er is gebeurt en hij legt een hand op mijn rug. "micheal, ze heeft het heel moeilijk gehad de laatste week. Ze heeft troost gezocht bij jouw. En weetje, ik denk dat ze je terug wil. Ookal heb je dat bij haar geflikt. Trouwens ik weet 100 % zeker dat ze je vergeeft." "ja dat doe ik." zegt ineens michelle die achter me staat. Ik druk een hand om mijn hart en doe net alsof ik mijn hart aan haar geef. "Luke, kan ik ff met Mickey alleen praten?" luke knikt en hij gaat weg. "Mickey" zegt ze geheimzinnig....
Sorry voor t lange wachten. Wat denken jullie? Bij elkaar of uit elkaar? Ik weet t lkkr al! Vote/comment? Love you all. Xx unicorn

The best boys everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu