Hoofdstuk 14

154 10 0
                                    

Pov Noa

Ik kom in Australië aan en ik zet meteen de tijd anders. Ik stap het vliegtuig uit en ik word meteen begroet door Ailey, Lexi en Esmee. Ik schrik me dood en knuffel ze.

"heeeey babes" Als we naar buiten gaan staan er allemaal gillende meiden. "meiden? Is 5sos meegegaan?" vraag ik. "ehmm ja ze wouden ons niet alleen laten" zegt lexi met een glimlach. Dus we gaan tussen de fangirls door naar de tourbus.

Pov Esmee

Ik ga naar calum toe en ik zie heel veel haat in de fangirls ogen. Ik geef calum een kus en we gaan weg.

Pov Ailey

Ik stap de tourbus in en ik zoek ashton. Als ik een half uur aan het zoeken ben roep ik luke. "lukkeeeeeeeeee!!!!!" "jaaaaaaaaaa????" "waar is ashton???" eindelijk komt hij naar me toe. "ehm ailey" "ja?" "ehm.. Er is iets gebeurd.... Met ashton.... " ik kijk hem ongeloofwaardig aan. "wa...wa..wat is er.... Wat is er gebeurd??" ik krijg tranen in mn ogen. "ashton is aangereden... Het spijt me...." en hij geeft me een knuffel. Ik sta er, niet wetend wat ik moet zeggen. "is...is...is hij...." en ik moet huilen. "nee maar hij ligt onder narcose en ze zijn hem nu aan het opereren." Ik moet nog harder huilen. Luke geeft me een knuffel en troost me.

Pov lexi

Ik ga naar achter en ik zie ailey huilen. Luke geeft haar een knuffel. Een steek van jaloezie gaat door mij heen. Ik weet dat luke ailey troost maar alsnog. Ik krijg opeens alle ogen op mij gericht. Luke kijkt met een jeweetdatikvanjoubenhe-blik. Ik knik en ga naar ailey toe. "sorry, ik wist het al maar ik wou jouw niet verdrietig maken.." "o ga je dingen voor me verzwijgen? Over mijn boyfriend nog wel?? Wat een %%&@*# ben jij zeg!!" ik schrik van haar reactie. Ze kijkt me kattig aan en loopt weg. Ik wil achter haar aan lopen maar Luke houdt me tegen. "laat haar maar even." ik ruk me los en roep "nee! Het is mn beste vriendin en ik laat haar niet stikken!" Luke geeft een toestemmingknikje en ik ga naar Ailey toe.

Pov Ailey

Ik ben net tekeer gegaan tegen lexi. Dat heeft ze niet verdiend, ze wou me niet verdrietig maken. Ik wil net naar Lexi toe gaan als ik tegen haar oploop. Ik word rood en ik ga op bed zitten. "sorry lexi. Ik ben gewoon bang. Bang dat er wat met ashton gebeurd tijdens de operatie." "dat snap ik. Sorry dat ik niks verteld heb." "dat maakt ook niks uit" "knuffel???" vraagt ze. Ik geef haar een knuffel. Opeens komt calum met een telefoon. "ailey voor jouw." ik pak de telefoon. (A=ailey, Ash=ashton)

A "hallo met ailey

Ash "heey babe"

A "ashton! Ik ben zo geschrokken!"

Ash "sgat ik ben in het ziekenhuis nu. Je mag komen met nog 1 iemand"

A "ik kom alleen. ff alleen met jouw"

Ash "oke. Dan zie ik je zo"

A "doeii liefie!"

"mensen ik ga ff naar ashton!" ze geven toestemming en ik stap in de bus. "rijd u naar het ziekenhuis?" vraag ik. Hij knikt en ik bestel een kaartje. Ik kijk een beetje op twitter en instagram. Haathaathaathaat. Ik zet mn telefoon uit. Ik kijk naar buiten en ik wacht tot we bij het ziekenhuis zijn. Ik vraag waar het is en ik loop naar ashton toe. Ik zie hem liggen met een verband om zn hoofd en slangetjes aan zn arm. Ik moet huilen en ik kus hem. Hij kust me terug. Ik schrik me rot en ik kijk naar hem. Hij heeft zijn ogen open en een grote glimlach op zn gezicht. Ik kus hem en hij kust terug. We zijn net lekker bezig als er een dokter aan komt "ughe." ik geef een gilletje en ik word knalrood. "A. Irwin? Sorry dat ik u stoor maar u moet goed rusten."

Ik geef hem een kusje en vraag aan de dokter waarneer hij thuis komt. "hij mag waarschijnlijk morgenmiddag weg en anders overmorgen." "oke bedankt" ik zwaai nog even naar ashton en ik loop weg.
Haai pinguins! Dit was een AA moment. Yess! Ashton mag snel naar huis. Doeiiiii xxxx.
Xx unicorn

The best boys everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu