Pov Ashton
"JONGENS IK MOET WAT VERTELLEN!!!!!" Schreeuw ik. "ik zit bij de keuken" zeg ik erachter aan.
Ik ga zitten en ga op mijn telefoon. Zonder dat ik het merk gaan alle jongens naast me zitten. Ik voel geadem in mijn nek. "WAT WIL JE ONS VERTELLEN?" Schreeuwt Micheal in mn oor. "bedankt voor het in mijn oor schreeuwen. Dat waardeer ik echt!" zeg ik met rollende ogen"maar serieus wat wou je vertellen?" vraagt Luke ongeduldig. "nou ehm... Weet je... Je hoort 't wel vaker he... Ehhm..." stotter ik. "Hup snel een beetje heb niet alle tijd." zegt Luke weer. "oke oke. Dudes ik word vader" zeg ik. Ik friemel aan mijn tshirt. "Man gefeliciteerd. Happy Birthday!!! Je word vader!!! Hoe ga je hem of haar noemen?? Omg !!" schreeuwen de boys door elkaar. Gelukkig maken ze er geen probleem van.
Pov Ailey
Ik pak mn armbandje en pruts er wat mee. Hopenlijk vinden ze het leuk... "Meid gefeliciteerd!!" zegt Lexi (op DE leximanier) "heb je al een naam?" vraagt Noa. "ja als het een meisje wordt wil ik haar, en hopenlijk vind Ashh dat ook goed, su.." "Ashley noemen!!" zegt michelle. "hahahaha jaa dat is jullie naam samen hahahaha. " we liggen allemaal in een deuk. "maar ik wou haar summer noemen. En als het een jongen was geweest kevin." zeg ik. Opeens voel ik me duizelig worden en ik ga liggen. "Es, kun jij Ash voor me halen? O en hahaha jouw naam voor cal en jij is calsmee :p." we liggen weer plat. Es gaat naar Ash opzoek in de ozogrote bus *hoor de sarcasme*. De rest van de meiden blijven hier, pratend over babykleertjes, echo's, en unicorns.
Stom kort hoofdstuk. Ik weet 't!! Sorry daarvoor. Volgend hoofdstuk word vast beter ;). Byebye Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Casuale4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?