Hoofdstuk 30

98 9 0
                                    

Pov Noa

Ik ben wakker, maar mijn ogen zijn dicht. Ik heb er geen zin in. Ik doe mijn ogen open van een berichtje van mijn telefoon. Ik kijk en ik voel me glimmen. ' Hey noatje! Ik wil graag afspreken. Om 6 uur bij get NYpark?' Niall. Ik knik en ik stuur een berichtje. 'ja is goed. Ik zie je dan! Love you' ' hou ook van jouw... ' zegt hij meteen.  Waarom die puntjes?? Nou ja.

Pov Niall

Ik ga het vandaag zeggen. Het is anders echt zielig. Ik had natuurlijk met Luke gepraat. En hij heeft mij overtuigd.

Het is 6 uur. Ik sta in het NYpark. Ik stuur een berichtje. 'heey waar blijf je?' 'ik ben er bijna. Nog 1 minuutje love you' ik stop mn telefoon weg en ik zie Noa al van verre lopen. Ik loop naar haar toe. Wat erg voor haar dat dit allemaal nep is.. "hey Niall! Hoeist?" en ze geeft me een knuffel. Ik knik en vraag "zullen we ff lopen?" ze knikt ook en we gaan weg. Het is een hele erge dodelijke stilte. "ehm Noa?" "ja?" "het spijt me.... Je moet echt niet boos worden maar..."

Pov Noa

Wat is er met hem? "je moet echt niet boos worden maar....  Ik wou je alleen maar helpen dat je niet zo eenzaam was... Maar ik ben niet verliefd op je... Het spijt me.. " "wa..wa..wat?? Ik snap het niet." "wat snap je er niet aan? Ik maak het uit!" en hij loopt weg. Ik snap dit echt niet... Ik voel een traan langs mijn wang glijden. Ik loop huilend naar huis. Ik doe de deur open en Luke vliegt naar me toe. Hij geeft me een knuffel en zegt "sorry, ik had niet zo moeten uitvallen op je. Huil maar uit" ik knuffel hem terug en ik begin harder te huilen. " Luke? Luke!!" schreeuwt lexi.

Pov Ailey

Ik voel de baby ontzettend schoppen. Morgen gaan Ashton en ik een 3D- echo maken. Dan weet ik eindelijk wat het is. Ashton komt naar me toe met een kopje thee. "thanks lieverd" zeg ik en ik geef Ashton een kus.
Wat is er met Like? Nou ja. Love you all
Xx unicorn

The best boys everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu