Pov Michelle
Micheal is zo lief!! Hij troost me als ik helemaal kapot ben. Oja ik zal het vertellen. Ik had net gezoend met micheal, ik was zoo gelukkig!! Ik hoorde mijn telefoon afgaan. Ik stapte uit bed en nam op. Ik schrok me rot. Mijn vriendin belde en was aan het huilen. Ze zei dat onze best boy friend was aangevallen door een hond. Hij is zo hard gebeten dat hij geopereerd moest worden. Maar hij is in de operatie overleden. Nu ben ik zo blij dat ik vriendinnen en vrienden heb die me troosten. En zeker mijn lieve boyfriend micheal. Ik kijk naar lexi en ailey. Ik vertel het verhaal en begin te huilen. Iedereen troost me. De susjes komen naar me toe en huilen samen met mij. Als we uitgehuild zijn gaan we weer naar bed. Ik kus Micheal en nestel me tegen hem aan. Hij kust me op mijn kruin en ik voel zijn ademhaling verminderen. Hij slaapt. Ik ga ook slapen.
Pov Ailey
"ik vond het echt zielig voor michelle!" zeg ik tegen lexi als we naar onze kamer lopen. "jaa echt he." Als we onze kamer inlopen lopen Luke en Ashton bezorgt naar ons toe. "oeps, we hadden niks gezegt" zegt lexi. Oeps. "sorry babe" en ik druk een kusje op Ashtons wang. Als we ons excuces hebben aangeboden gaan we gauw in bed liggen, want morgen is het een speciale dag!
Best zielig voor michelle. Maar wat is er morgen?? Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Rastgele4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?