Pov Ailey
Als we onze koffers pakken en weg gaan van het vliegtuig praat ik nog steeds met Ashton. Het gaat over unicorns. "Unicorns bestaan, zij maken de regenbogen" hahaha ja tuurlijk.
Pov lexi
Ik vind Luke echt een lekker ding. En hij ziet mij ook denk ik wel zitten. Hij doet de hele tijd stoer en zijn huid is nog niet anders geweest dan knalrood. "ehm, lexi?" "ja luke?" "het is misschien super raar, maar ik denk dat ik verliefd op je ben." er vormt een glimlach om mijn mond. En even later voel ik de zachte lippen van luke op mijn mond. Ik schrik maar zoen terug.
Pov Michelle
"Omg, we hebben een stelletje hier." Stiekem ben ik super jaloers, maar ik ben ook gewoon blij voor mn susje. Michey is zooo grappig en hij heeft ook ontzettend mooie ogen. Zijn haar is wel een beetje raar, maar dat is juist leuk! En je went er wel aan. Weetje, het maakt me nu niks meer uit of luke iemand heeft. Micheal is single, luke heeft een vriendin zo te zien en ze zijn allebei knap. Dan heb ik die toch maar in de pocket :)
Pov Ashton
Ik vind Ailey zoo leuk. Ze is helemaal mijn type. Ze gelooft alleen niet in unicorns, maar daar zorg ik wel voor. Ik ben ook blij voor Luke, hij zoekt al jaren een echt leuke vriendin. Enne Calum gaat ook goed met esmee en Mickey is een groote charmeur dus dat komt goed met misie en hem. Nu alleen nog zeggen dat ik Ailey leuk vind....
Pov Calum
Ik heb met esmee gepraat. Ze lijkt me best aardig en leuk. Maar ik vind het na een dag te vroeg. Luke is meteen lexi aan het aflebberen maar dat heeft hij wel verdiend.
Pov Luke
Eindelijk!! Eindelijk mn grote liefde. Ze is zoo mijn type. Ik weet nu nog niet of we officieel hebben of niet. Ik ga het haar vragen. "ehm.. Lexi? "ja" "ik heb nog niet gevraagt of je verkering wil. Wil je verkering met me?" "ehmmm..... Ik moet er ff overnadenken hoor."
Oehww wat denken jullie?? Wil ze verkering met luke? Nouja. Tot het volgende hoofdstuk. Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?