Pov Calum
"esmee. Ik wil je wat vragen." ik zie dat ze bezorgd is. "je hoeft echt niet bezorgd te zijn. Ik wil alleen vragen of je met mij wil meegaan naar het ziekenhuis om mn moeder te bezoeken.
Pov Esmee.
Ik zie de tranen in zijn ogen. "ligt jouw moeder in het ziekenhuis?" "ja ik dacht dat je dat al wel wist?!" "ehm nee? Maar ik wil echt wel mee hoor!" en ik geef hem een kus.
Als we terug komen naar 'the cillroom' zie ik Noa alleen zitten. "waar zijn de andere mensen gebleven?" vraagt calum met een grijns. Hij heeft iets te verbergen. Maar wat? "weet ik niet. De boys wouden ook ff met de girls praten." zegt Noa en geeft Calum een knipoog.
Wat ? Wat weten zij dat ik niet weet?
Pov Ailey
Ik moet ineens mee naar de vriend van Ashton die hij in het ziekenhuis heeft ontmoet. Waarom heeft hij het daar nog nooit eerder over gehad? Hier zit een luchtje achter...
Pov Luke
Hahaha dit plannetje werkt zoo goed. Ashton gaat naar zijn vriend en Cal naar zijn moeder. Lexi, M&M en ik gaan 'shoppen'. Haha nee dus.
Pov Ailey
"Ashton Irwin, Calum Hood? Dit is NIET de weg naar het ziekenhuis." "Waar gaan we heen??" vragen esmee en ik tegelijk. Noa is ook mee. Anders was het best zielig. "Haha, ik ga je ontvoeren. Mijn liefste Julia" zegt Ashton met zijn acteerstem. "ahw ik wil wel ontvoerd worden door jouw hoor" zeg ik en ik druk een kus op Ashtons mond. "lieve Julia, ik ben aan het autorijden" ik moet lachen. Als we stoppen zie ik een gebouw. "kijk daaar!!! Een gebouw." zegt Noa. "nee egt? Koop een taart en vier het!!" gilt esmee. Ik zie de auto van Luke en ik kijk naar Ashton. Hij kijkt mij met een geniepig lachje terug.
Oehww waar zijn ze heen? Sorry voor dit stomme hoofdstuk... Thanks pinguins als jullie dit lezen. Vote/comment?? Xx unicorn
JE LEEST
The best boys ever
Random4 vriendinnen gaan op vakantie in Australië. Als ze 5sos tegenkomen staat hun hele leven op zn kop. Het lijkt erop dat de jongens hun wel zien zitten.... maar wat als er een meisje bijkomt?