Hoofdstuk 9

186 9 1
                                    

Pov Ashton

Ik lig tegen Ailey aan. Ik schrok me net dood toen ze weg was. Toen ik aan het zoeken was hoorde ik Luke schreeuwen. Ik rende naar hem toe, Lexi was ook weg. We wouden net naar de andere kamer gaan toen we ze binnen zagen komen. Ze kwam naar me toe "sorry babe".

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat iemand terug kwam. Ze is ook zoo knap. Ik voel mn ogen dichtvallen. Ik ga maar slapen. Morgen is een speciale dag.

Pov Micheal

"Wakker worden michelle!" fluister ik. Ik schuif haar prachtige golvende haar voor haar ogen weg. Ze word wakker en drukt een kus op mn wang. "Goeiemorgen lieffie" "Zullen we de andere wakker maken?" Ik moet lachen. "Haha daar heb ik wel een plannetje voor. Staat hier ergens een emmer?" Michelle krijgt een geniepig lachje en gaat zoeken. Ze heeft even later een emmer met water gepakt. We gaan naar Calum en Esmee. We moeten lachen want esmee ligt zowat in Calum, en Calum praat in zijn slaap :). "esmee, blijf bij me" hahahahaha geniaal. Ik pak snel mn telefoon en neem het op. Dan gooien we de emmer over hun heen. Ook opgenomen trouwens.

Pov Esmee

Ik ben zo blij met Calum. We hebben verkering, maar nog niet gezoend. Dat vind hij nog te vroeg. Ik droom over ons leven samen. Hij kust me, ahhw heerlijk. Wat is het fijn om te dromen. Opeens voel ik wat nats in mn gezicht. Ik vlieg overeind en kijk boos naar Micheal en Michelle die dubbel liggen van het lachen. Ik moet er zelf ook om lachen en kijk naar Cal. Als ik kijk naar hem moet ik nog harder lachen. Hij ligt nog te slapen :)

Pov Ailey

Als we met zn alle buiten staan gaan we naar la place, waar we lekker ontbijten. Als we klaar zijn binden de jongens ons een blinddoek om. We rijden super lang en komen uiteindelijk ergens waar het erg druk is. De jongens doen ons om omstebeurt de blinddoek af. Ik ben de 1e. Ik kijk naar het pretpark -Disneyland Australië- en ik gil me rot. "omgomgomghzrhxrarjivjhrdzhih!!!!!!" Als alle blinddoeken afzijn gillen we met zn allen. We maken wat foto's en bestellen een fastcard. Dan hoeven we niet in de rij te staan. We gaan meteen naar het achtbanenpark.

Pov Michelle

We zijn net in alle achtbanen geweest. De boys moesten een paar handtekeningen uitdelen maar dat was het wel. Het is pas 4.00 p.m we gaan even wat eten. Ik bestel ff wat foto's en kijk ernaar. Ik schiet in de lach, mickey en ik staan er super raar op. Ailey drukt een kus op Ashtons wang, en Luke en Lexi super scared. Ik zwijg over Calums foto's :)

Pov Calum

Als we thuis zijn zijn we nog niet moe, dus we gaan truth or dare doen. "ehmm Ailey truth or dare?" "Dare!" ik glimlach " Doe Ashton na " ze staat op en begint " ik ben ashton, ik ben de knapste van de band. Ik kan super goed drummen en mijn haar is helemaal te gek. Mijn ogen zijn hemels en ik heb super gespierde armen. Ik kan ook goed zoenen" Iedereen ligt plat. Ashton vooral.

" oke calum truth or dare?" "truth" "heb je ooit met esmee gezoend?" Ik krijg het warm en Esmee word rood. "Jaaa!!" zegt Michelle. "ik heb bewijs :)" ik kijk verbaasd. Hoe weet ze dat. Ze haalt wat uit haar handtas en laat het aan iedereen zien. Ook aan esmee. Ze ligt dubbel. Ik pak de foto. "Neeeeeeeee " schreeuw ik. "zullen we er maar een drankje bij doen?" schreeuwt Ailey. Na een paar drankjes wankelen Lexi en Ailey naar hun kamer. Ashton en Luke ondersteunen hun. "kater" fluisterd luke. Michelle is ook dronken en Esmee geeft al over. Dat word wat vanacht. Ik wrijf over haar rug en stop haar in ons bed. Ik ga er zelf ook bij liggen. Dit was echt een topdag! Dit vond ik zelf een super hoofdstuk. Byebye pinguins!
Xx unicorn

The best boys everWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu