Son günlerde daha fazla düşünür oldum. Geçen sene, bu seneyi yurtdışında geçireceğimin hayalini kuruyordum. Yüksek lisans yapacaktım...
Bu hayallerim için elime fırsat da geçti... Hem de çoğu kez...
Ama Hayalimdeki nasbimde -en azından şimdilik- olmadığı için bir şekilde hayallerime ulaşamadım. Hayatın zorluklarını da öğrendiğimi düşünüyorum. Çok darbe aldım, canımı yakan çok oldu... Hem de ben onlara yardım ederken...
Karakterimden asla ödün vermedim. Beni adaletsizlik yapmaya zorladılar. Pes etmedim... Ama tahammülsüzlük derecesine yaklaşıyorum... Hem de hızlıca...
İnancım tam. Ama bazen ister istemez düşünüyorum. Acaba bu dertler, bu sıkıntılar ne zaman gider? Sonra aklıma benden kötü durumda olan birçok insan geliyor. Ama insanoğluyuz ya, yine de düşünüyorum. Çevremdeki insanların çoğunda da kendilerince sorunları var. Acaba bu mu beni kötümser yapmaya başladı? Bilemiyorum...
Kendimi "Hayatın Hammalı" gibi hissediyorum. Tüm ağırlığını üzerime koymuş, adeta beni toprağa doğru gömercesine, üzerime baskı yaptıkça yapıyor...
Biliyorum. İleride belki de bunlara güleceğim, belki de gülecek zamanım bile olmayacak...
Sen bunu okurken, diyorsun ki; ne olmuş olabilir ki acaba bu kadar? Daha doğduğum an ömür boyu üzüleceğim olay olmuş, kaç defa ölümden döndüm, insanlar zayıf noktalarımdan vurdu, vuruyor, vuracak...
Kanatlarım olsa da uzak diyarlara uçsam, ya da yüzgeçlerim olsa da Maviliğin derinliğinde kaybolsam. Tabi bunlar hayal. İçinde bulunduğum hayattan ayrılamam. Çoğu kez düşündüm. Dünya beni bırakmadan ben Dünyayı bıraksam mı diye? Ama İnancım her zaman ağır basıyor, gidemiyorum. Benden yardım bekleyenler var. Daha yapmam gereken bir sürü şey var. Hayallerim ve amaçlarım var. Ama bu şekilde daha ne kadar dayanabileceğimi bilemiyorum. Üşüyorum...
Ne zaman Güneş benim de içimi ısıtacak? Ne zaman Denizin Mavisi o ferahlatıcı yanını bana gösterecek? Ne zaman Ay geceleri bana gülümseyecek? Ne zaman İlkbahar, o samimi rüzgarıyla ruhumu okşayacak? Ne zaman yeniden nefes almaya başlayacağım?
Kalbim paramparça... Ne zaman bitecek kendimce dert edindiğim olaylar? Daha doğrusu bitecek mi?
Sen ne dersin? Bütün bu sıkıntıların biteceği zaman var mı? Sence bütün bunlar geçecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayağa Kalk!
Paranormal"Keşkeler" ile "İyi kiler" in savaştığı şu Dünya'da, en azından bu kitabı okurken her hikayesinde ayrı bir Benliğinizin farkına varacak, doğru bildiğiniz yanlışlar ile yanlış bildiğiniz doğruları bizzat kendiniz keşfedeceksiniz. Aslında siz, kendini...