Belirsizliklerde dolu bir zaman!

45 3 0
                                    

Yine yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Başlıktan da anlaşılacağı üzere, bugün belirsizliği ele alacağım. Çünkü hayatımda da çok fazla yer barındıran ve hiç sevmediğim bir kavramdır kendisi. En iyisi kendimden üstü kapalı bir örnek ile konuya giriş yapayım. Önceki yazımda da son aylarda başıma gelen bir çok olay yaşadığımı ve bazen zorlandığımı söylemiştim. 2 gün öncesinde ise son 1 ayda belki de en çok zorlandığım bir seçim hakkı verildi bana. Nedenini kimseye söyleyemediğim, açıklayamadığım, açıklasam da, çözümünün de yine sadece bende olacağı  bir konu hakkında tercih yapmam gerekiyor. Mutlu olmak istiyorum. Gülmeyi deniyorum fakat anlık bir tebessüm ardından asık suratım geri geliyor. Tercih yapacağım olay bir kişiyi içeriyor. O kişi hakkında çok fazla bilgim olmamasına rağmen benim onu korumam gerekiyor. İşte belirsizlik burada başlıyor. Neden o? Neden onun hakkında bana bilgi verilmedi? Nasıl koruyacağım? Bunun gibi bir çok soru rüyalarımda dahi peşimi bırakmıyor. İnsanlar gülüş cümbüş olabilirken benim gülememem zoruma gidiyor ama yine de ne yapacağımı bilemiyorum...

İşte yukarıda anlattığım olayda da belirsizlikler içinde bir tercih sunuluyor bana. Ya korursun ya da daha zorlu günler seni bekliyor. Ne yapacağımı hala bilmiyorum. Ama bu gece karar vereceğim. İşin esprisi Ya bu deveyi güdeceğim ya da bu diyardan gideceğim. Bazen diyorum kendi kendime: sen nasıl bu kadar olan şeye dayanabiliyorsun? Neden zahmetlere katlanma uğraşına giriyorsun? Başkası senin yerinde olsa intihar ederdi, sen neden bu kadar güçlü görünmeye çalışıyorsun? İnsanız ya, kalbimiz var bizim de. Bazen olaylar kalbimizi acıtır, yakar, küle çevirir bizi. Hele ki şu belirsizlikler hem beyni hem kalbi yorar. Dışarıdan baksan zannederler ki, süper bir hayatın var ve hep gülüyorsun. Ama gel bak bakalım içinde neler var? Enkazlarla dolu düşünceler sarmış etrafımı. Bu enkazlar altındaki sağlam düşünceleri hayatta tutmaya çalışıyorum. Deniyorum, çabalıyorum. Her zaman demişimdir. Bende ortası yok, ya hep ya hiç. İşte şimdi yine o durumdayım. Bu seçimim ya hep ya hiç olacak...

Yolun sonundaki Gökkuşağı bazen bana gözüküyor bazen ise tamamen her yer karanlık oluyor. Ne tercih yaparsam yapayım, sonuçları beni ilgilendirir ve ve tercihimden de ben sorumlu olacağım. Bu belirsizlikleri de en yakın zamanda belirginleştireceğim. Bu gece belirsizizlikerle dolu olan bu konuda son Sözü ben söyleyeceğim. Bu gece hiçlik değil, heplik için savaşacağım. Belirsizlikleri belirgin yapıp yolun sonundaki ışığa doğru gideceğim. Şimdiye kadar bir çok aşılmaz yolu aştım. Bunu da aşacağım...

Ayağa Kalk!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin