İçime yine bir karanlık çöktü... Gecenin iyice zifirileşmesiyle, iç dünyamdaki karanlık noktalara, derinlere iniyorum. Gözlerimden akan sıcacık damlacıklar sanki benden ayrılmak istemiyor. Beynime hükmedemiyorum artık... İçten içe çürüyorum...
Nedensizce içimde ağır bir yük var. Sanki kalbim paramparça. Damarlarımdan akan kanın sıcaklığını artık hissedemiyorum. Bazı şeylerden dolayı kendimi suçlamamam lazımken suçluyorum. Her gece bazı kişiler aklıma geliyor. Keşke yaşasaydılar da yanımda olsaydılar. Bazen gecenin verdiği o karanlık düşünceler beni Ölüm-yaşam ikilemi arasında bırakıyor. Bu girdaplı ve ince yoldan nasıl ve ne şekilde ilerleyeceğim? Nasıl gideceğim? Bilemiyorum... Acaba bahar rüzgarı içimdeki bu hissizliği götürebilir mi yoksa Kar taneleri yağdığında içimdeki bu karanlığın üstünü örtebilir mi? Bunu okuyan sen geçecek diyorsun değil mi? Senden daha kötüleri var diyorsun. Ama insan tabiatı işte! Benciliz. Kendi sorunlarımız bize dağ gibi gözüküyor. Bende de öyle işte...
Sen ne dersin güzel insan! Sence iyi olabilecek miyim? İçimde ve çevremdebu kadar mefsedet varken, bunları başımdan def edebilir miyim? Kalbimin kırıklıklarını yeniden onarabilir miyim? Yeniden ben de gerçekten isteyerek gülebilir miyim?
Neyse fazla da uzatmayayım. Benim kendi dünyamda inzivaya çekilme vaktim geldi. Uzlet-vuslet dengesini yapmalıyım. Kendimi toparlamalıyım. İlacımın ismini bilmiyorum. Ama bildiğim birşey var ki; ilacımı yazan doktor Allah! Eğer gönülden isteğimi, derdimi ona söylersem, bana ilacımı verecektir. Ümidimi yitirmedim. Ama eriyorum... Tükeniyorum... İnancım hep yüksek ama fiziksel ve ruhsal olarak diplere doğru gidiyorum. Ama pes etmeyeceğim. Hepsi geçecek. Başaracağım ve çevremdekilerin de başarmasını sağlayacağım. Karanlık noktama ışıkları ulaştırmam lazım. Gönlüme sıcak bir fener yakmam lazım. Kulağıma Denizin o tatlı dalga senini duyurmam lazım, tenime o baharın güzel esintisini hissettirmem lazım. Hayat ile şu an teke tek savaş açtım. Sen ne dersin? Sence bu savaşı yenebilir miyim? Kazanabilirim, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayağa Kalk!
Paranormal"Keşkeler" ile "İyi kiler" in savaştığı şu Dünya'da, en azından bu kitabı okurken her hikayesinde ayrı bir Benliğinizin farkına varacak, doğru bildiğiniz yanlışlar ile yanlış bildiğiniz doğruları bizzat kendiniz keşfedeceksiniz. Aslında siz, kendini...