Selam arkadaşım. Nasılsın? İyi misin? Sanırım bugünlerde zorlanıyorsun. Hatta o kadar çok zorlanıyorsun ki, millete göstermemek için gülmek zorunda kalıyorsun. Bunu da başarıyla yapıyorsun. Ne kadar da saklama yeteneğin yüksek değil mi? Sen güçlü kalmak zorunda kalmasın değil mi? Çevrene bakıyorsun ve herkesin bir şekilde sorunları var
Fakat kendi sorunlarına bakınca onlar sanki hiç yokmuş ve sadece senin sorunların varmış gibi geliyor insana. Elinden geldiğince insanlara yardım ediyorsun, kendini feda ediyorsun. Ama sanki tüm belalar sana doğru gelmiş gibi hissediyorsun. Dışarıdan bakılınca çok genç gözüküyorsun ama bilmezler ki, ruhun ölmeyi bekliyor...Hatta her gün şu soruyu kendine soruyorsun: Ben ne zaman mutlu olacağım? Çoğu zaman da mutlu olamayacağını düşünüyorsun ve bu seni umutsuzluğa sürüklüyor. O kadar çok umutsuzluğa sürükleniyorsun ki, içinde bir baskı oluyor. Nefes almakta zorlanıyorsun ve geceleri kimse duymasın diye içine içine ağlıyorsun. Tabi kimse bilmez bunları. Ben biliyorum arkadaş. Ben biliyorum çünkü ben seni hissediyorum...
Eee, bundan sonra ne yapacaksın peki? Allah'ın sana verdiği şu sınırlı zamanda hep böyle üzgün mü olacaksın? Neden üzgün olmak yerine sorunu çözmek için düşünmüyorsun? Biliyorum bazen değersiz hissediyorsun. Ama aslında sen o kadar değerlisin ki??? İnsan en çok sevdiğine, değer verdiğine bağırır, kızar, küser ve darılır. Ne mutlu ki senin çevrende bunlardan çok var. Sen çok nasiplisin. Vücudun sağlam ve hala yapabilecek bir sürü şeyin var. Ama işte insan düşüncelerine hakim olamıyor değil mi? Üzülmek istemiyorsun ama istemsizce sıcacık gözyaşı dökülüyor yüreğinin taa en derinlerinden. Bazen ne kadar risk alırsan al yine de bazı şeyleri kurtaramıyorsun. Ama yine de sonuna kadar savaşmalıyız değil mi? Pes etmek bize yakışmaz. Çünkü biz değerliyiz ve özeliz...
Sen şu an pes edersen, hayalini kurduğun o güzelliklerin sefasını başkaları çeker ve sen sadece cefasını çekmiş olarak kalırsın. Tabi şöyle de bir laf vardır: Terzi kendi sözünü dikemezmiş. O yüzden birbirimize ihtiyacımız var. Bu zamanlarda insan stresli, öfkeli, üzgün vb. Çeşitli duygu durumlarında olabilir. Sana düşen görev ise, değer verdiklerinin yanında olduğunu hissettir. Onlar seni terslese de sen ondan vazgeçmediğini ona göster. Göster ki, sen de zorlandığında senin yanında olabilsin. Seven sevgisini göstermedikçe sevgi malesef bir işe yaramıyor. Dolayısıyla zorlandığında sevdiklerine kendini bırak ve onların yardımını geri çevirme. Sen de sevdiklerine yardım et. Çünkü hayat kısa ve bu dünyaya bir daha gelemeyeceğiz.
Yine bir gecedeyiz. Kimileri şu an mışıl mışıl uyuyor, kimileri ise odasına çekilmiş ve ışığı kapatmış hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Sen de ağlayan gruptasın sanırım. Ağla... Çünkü sen insansın ve bu en doğal hakkın. Ağla ama güçsüz olma. Daima dualarımdasın, aklımdasın, kalbimdesin. Sen de beni unutma olur mu! İyi ki varsın. Sen güçlüsün ve bu yüzden ben de güçlü duracağım. Her ne kadar şu an bittim demeye ramak kalsa da, bittiğim yerden filizleneceğim. Ağaç olup meyve vermeye devam edeceğim. Şimdilik bu kadar. Görüşürüz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayağa Kalk!
Paranormal"Keşkeler" ile "İyi kiler" in savaştığı şu Dünya'da, en azından bu kitabı okurken her hikayesinde ayrı bir Benliğinizin farkına varacak, doğru bildiğiniz yanlışlar ile yanlış bildiğiniz doğruları bizzat kendiniz keşfedeceksiniz. Aslında siz, kendini...