פגישה עם חברה

107 6 2
                                    

ג'ונגקוק מעולם לא חשב שהוא יפגוש את סורה שוב, לא אחרי הטיסה הארוכה בה הוא וטאהיונג ישבו ליד הגברת הזקנה במטוס בדרך חזרה לקוריאה.

זה היה אחד מהערבים בסיאול שבו היו שוקי חג מולד, קוקי וטאה הלכו לקנות מתנות לחג המולד למשפחה של ג'ונגקוק. 

"חכה כאן רגע," טאהיונג אמר לג'ונגקוק כשהסתכלו על דוכן של מלא סוגים של אורות חג מולד, ג'ונגקוק נשאר לבד מול הדוכן ורעיון למתנה לטאה עלתה לראשו, הוא פתח את הטלפון שלו ובדק מקומות קרובים ביותר שיעזרו לו עם המתנה של טאהיונג, כשמצא מספר התקשר אליו ושאל אם יוכל להגיע בשלב מסויים ביום למחרת, והתשובה הייתה כן, הוא חייך לעצמו וסגר את הטלפון.

לידו הוא שמע אישה ששואלת את המוכרת של הדוכן משהו בקוריאנית שבורה ולידה עמדה אישה צעירה יותר שאמרה את אותו הדבר בקוריאנית טובה יותר, "סאקורה זה בסדר אני יכולה לדבר קוריאנית," האישה אמרה ביפנית, הקול של האישה היה מוכר לו.

"קוקי," הוא שמע את קולו של טאה קורה לו, הוא לא היחיד שהסתובב גם האישה הבוגרת והצעירה שאיתה, "איפה היתה?" ג'ונגקוק שאל את טאה, קניתי קישוט לעץ, נראה לי תאהב אותו, טאה הוציא מהשקית מטוס קטן עם חוט, "זה כזה חמוד," ג'ונגקוק אמר.

"סלחו לי?" טאהיונג וג'ונגקוק הסתובבו לאישה המבוגרת.

"כן?" ג'ונגקוק שאל.

"אתם זוכרים אותי?" היא שאלה, האישה הצעירה הסתכלה עליה ואז על שני הבנים מולה.

לשניים לקח קצת זמן ואז טאה נזכר, "סורה," ואז גם ג'ונגקוק נזכר, "סורה מהמטוס?"

"טוב לראות אתכם," היא אמרה, האישה הצעירה שאיתה שאלה "אתם טאהיונג וג'ונגקוק?"

השניים הנהנו, "אני רואה שסורה סיפרה לך עלינו," טאהיונג אמר.

"ברור שסיפרתי לביתי עליכם."

"זאת הבת שלך? זאת שנשואה לקוריאני, רגע, זה למה אתן כאן?" ג'ונגקוק שאל.

"נעים להכיר אתכם, אני סאקורה," השלשייה החליפו לחיצות ידיים, "האימהות שלי הגיעו כדי לבקר אותנו לחג המולד," סאקורה אמרה.

"גם אתם כאן לקניות לחג המולד?"

"כן, אנחנו נוסעים לבוסאן לכבוד החג," טאהיונג אמר, "אנחנו כאן כדי לקנות לכולם מתנות."

"טוב לראות שאתם עדיין ביחד אחרי כל הזמן שעבר מאז הטיסה, כנראה התאריך עשה את שלו," סורה אמרה.

"התאריך?" טאה וקוק שאלו באותו הזמן.

"הארבע עשרה בפברואר זה התאריך שנחתנו בו," סורה אמרה.

"יום האהבה," סאקורה אמרה.

הבנים הסמיקו.

לאחר שאמרו שלום לסורה ולבת שלה הם הלכו לאכול ואז חזרו למעונות של האוניברסיטה, כל אחד הלך לחדר שלו לשים את הדברים שקנו, לבסוף טאה הגיע לחדר של ג'ונגקוק שם שניהם ישנו.

חיים בסיאול (נאמג'ין)Where stories live. Discover now