Ongeveer 4.5 maand verder
Begin Augustus~~~
'Pff kunnen we heel even stoppen' hijgde Demi. Zij en Matthijs waren aan het hardlopen.
Sinds dat haar been weer uit het gips was deden ze dat vaak. Ze moest weer in conditie komen en dit was een goede manier om hun band te versterken.
Ze stopten en plofte neer op een bankje. 'Ga je mee naar een voetbalgala in september' vroeg Matthijs heel random.
Demi keek hem gek aan. 'What the fack moet ik daar' vroeg ze hem verbaasd.
'Gewoon' antwoorde hij. 'Moet ik een jurk aan zeker' vroeg ze. 'Ja, tenzij je in bikini wilt gaan. Fleur gaat ook mee' lachte hij.
'Nou goed dan, ik ga wel met Fleur shoppen want aan jou heb ik niks' lachte ze.
Ze had Fleur, zijn zusje bij hem ontmoet en ze hadden een paar keer afgesproken.
Hij keek haar verontwaardigd aan. 'Waarom niet' reageerde hij. 'Jij kijkt 1 milliseconde en zegt dan: 'Jaa leuk, nee daar heb ik wat aan' legde Demi uit.
'Het is ook nooit goed' zuchte Matthijs dramatisch. En daar lachte Demi hem dan weer heel hard om uit.
~~~
'Doei, zie je snel' fluisterde ze in zijn oor. Ze verbraken de knuffel en ze liep de hal van haar appartement in.
Matthijs rende weg, naar huis. Ze woonde helemaal niet zo ver van elkaar.
Ze liep de trappen op en opende haar deur. Ze pakte schone lingerie en sprong onder de douche.
Na een lekkere verfrissende douche kleedde ze zich aan. Eerst een kort spijkerbroekje en witte sneakers.
Daarboven een zwart kanten hempje met een zwart oversized spijkerjasje.
Ze ploft op de bank en at een appel. Straks ging ze weer werken maar eerst Fleur maar even appen over dat gala.
Fleurtje🌸
Eyy Matt vroeg of ik mee wilde naar een gala, jij ging ook zei die
Ahh gezellig, binnenkort maar een jurk shoppen dan?
Jaa is goed, zaterdag?
Jooee kom maar naar ****** toe
10 uur ofz?Toppp
Ze pakte haar tas en airpods en liep naar de bushalte. Ondertussen neuriede ze mee op 'What Makes You Beautiful' van 'One Direction'.
Vroeger waren zij en Savannah grote fans en ze waren dan ook helemaal verdrietig dat ze uit elkaar gingen.
De meiden hadden zelf voor een tijdje een fanaccount gehad. Nu luisterde ze nog steeds veel naar hun muziek. Het fanaccount bestond niet meer.
~~~
MattKom je vanaaf filmpjee kijken??
Joee, eerst een jurkje shoppen
Ohjaaa succes, zie je wel een keer x
Dankjee x
Oh wacht, koop de mooiste jurk die je kan vinden want ik betaal!
Uhh nopeee
Niet rebels gaan doen
Ben ik wel
Daar maken we vanavond wel ruzie over
Lachend legde ze haar telefoon op tafel en ging ze naar haar slaapkamer.
Uit haar kast haalde ze een lange leren broek en een wit korte mouwen overhemd.
Die trok ze aan, ze pakte nude blokhakken en maakte die vast. Als laatste pakte ze een tas waar ze haar portemonnee en telefoon in stopte.
Ze griste haar sleutels van de tafel en liep naar de deur die ze achter zich dicht trok.
Ze liep naar de bushalte en stapte in de bus die na een minuutje aan kwam rijden.
Ze checkte in en plofte neer op een vrije stoel.
Het was rustig in de bus, waar de airco gelukkig goed zijn werk deed.
Demi merkte al snel dat er een meisje naar haar zat te staren. Matthijs en zij waren al best vaak samen in het openbaar geweest.
Er waren zelf wat foto's van de twee opgedoken maar niemand was er al achter wie ze was.
Demi begon zich nu echt te ergeren aan het meisje dat echt zat te staren.
'Kijk lekker naar iemand anders' siste ze naar haar. Het meisje keek beschaamd naar de grond en keek de hele busreis niet meer op.
Het boeide Demi niet, moet ze maar niet zo kijken. Na 5 minuten was ze op de afgesproken plek. Ze checkte uit en zag Fleur al staan.
~~~
'Hij is echt gaaf Deem, maar wedden dat Matthijs je dwingt hem te laten betalen' lachte Fleur waarna ze een hap van haar big mac nam.
De meiden hadden allebei een mooie jurk gekocht en zaten nu aan hun welverdiende lunch. Bij de mac.
'Ik ga hem dat niet laten doen, dat is onzin' hield ze vol. 'Geef toe Demi dat het wel heel lief is' lachte Fleur.
'Ja oké, dat wel' gaf ze toe. 'Vind je hem nou leuk' vroeg Fleur ineens. Demi schrok en dacht even na.
'Hmm jaa, ja ik vind hem leuk. Denk ik' voegde ze er toch aarzelend aan toe.
Fleur schoot in de lach en zei: 'Dan zeg ik het wel voor je, je vind hem leuk!'
Na hun lunch keken de meiden nog even in andere winkels maar ze kochten verder niks.
Net toen ze naar huis wilden gaan riep Fleur: kijk die trui is leuk voor Matthijs!
Demi keek naar de trui die het zusje van Matthijs aanwees keek. Ze zag een donkerblauwe Daily Paper hoodie.
'Oh jaaa die is gaaf' riep ze enthousiast. 'Kom die halen we, dan kan je hem vanavond geven' riep Fleur terug.
De twee liepen de winkel in een kochten de trui. Zo liepen ze samen naar de bushalte. Ze moesten allebei een andere bus hebben dus ze namen afscheid met een knuffel.
JE LEEST
He Changed Me
FanfictionDit boek is al een tijdje geleden geschreven, bij deze ben je gewaarschuwd🙂 Demi Lammers heeft veel meegemaakt in haar jonge leven. Ze heeft ook een grote haat naar voetballers. Wat als ze tijdens haar werk in het ziekenhuis een voetballer moet ver...