Epiloog

1.7K 26 4
                                    

@demilammers: blessed and grateful for you💙🥰

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@demilammers: blessed and grateful for you💙🥰

Ezra Jesse de Ligt
12-9-2026
3489 gram

~~~~

Genietend van de zon zat Demi in hun grote tuin in Spanje. Mathijs speelde sinds een maand voor FC Barcelona en dus waren ze van Italië naar Spanje verhuisd.

Het was ruim 6 jaar later en het leven was heel erg veranderd. Als Demi nu de tuin doorkeek zag ze Nikki op de schommel.

Toen ze klein was leek ze vooral op haar vader maar nu haar zevende verjaardag naderde begon ze steeds meer op Demi te lijken.

Haar blonde haren wapperden door de wind. Haar blauwe ogen straalden. 'Kijk mama! Ik ga super hard' riep ze enthousiast.

Dit was totaal Nikki. Een super enthousiast spontaan en zeker niet verlegen meisje. Met haar in de buurt was het nooit stil.

Op het gras stond een konijnenhok. Het waren de 2 konijntjes van Nikki. In Turijn hadden ze op hun bescheiden balkon gestaan want ze moest en zou konijntjes hebben.

De namen waren ook duidelijk. Violet en Lila. Typisch natuurlijk, allebei 2 tinten paars maar als dat was wat ze wilde dan was dat prima.

Voor het hok zat een jongetje met bruine haartjes. Voorzichtig stak hij zijn handje door het gaas en één van de konijntjes snuffelde eraan.

Het jongetje heette Jay en was geen kindje van Demi en Matthijs. Het was inmiddels al bijna 3 jaar geleden dat Demi in de hal van hun appartementengebouw een jongetje zag zitten.

Het was Jay. Hij zat huilend en opgevouwen in een hoekje. Met behulp van haar toen redelijke Italiaans begreep ze wat er aan de hand was.

Iets wat haar vreselijk bang maakte. Jay vertelde dat zijn vader zijn moeder pijn deed en hij schreeuwde.

In paniek nam ze het jongetje mee naar boven. Ze belde de politie en toen die het huis van Jay binnenvielen was het al te laat.

Zijn vader had hetzelfde gedaan als Demi's vader ooit. Jays moeder was vermoord.

Na flink wat onderzoek bleek Jay nergens heen te kunnen en Demi besloot meteen dat zij voor het jongetje zouden gaan zorgen.

Ze wist wat hij allemaal zou gaan meemaken en wilde hem helpen.

Dit zorgde voor wat problemen. Jay was door de gebeurtenissen met zijn vader doodsbang voor mannen geworden en dus ook voor Matthijs.

He Changed MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu