~31~

1.3K 22 5
                                    

'Deeeem' gilde Savannah enthousiast toen ze Demi begroette. Matthijs had haar net opgehaald vanaf het vliegveld.

'Hoi' glimlachte Demi. 'Waar is ze' vroeg Savannah doelend op Nikki. 'Ze slaapt' antwoorde Demi.

'Ik mag haar toch wel zien' smeekte haar vriendin. 'Als je maar een beetje zachtjes doet' grijnsde Matthijs.

'Dat doe ik altijd' verdedigde ze zichzelf. 'Hmm natuurlijk' mompelde Matthijs sarcastisch.

'Nou kom' wenkte Demi haar vriendin. Ze liep de babykamer in waar Nikki lag te slapen in haar wiegje.

'Awhhh' bracht Savannah uit. 'Zo lief' voegde ze er aan toe. 'Ik ben zo trots op jou hè' glimlachte ze terwijl ze Demi nog een knuffel gaf.

'Dankje Savann, je bent lief' glimlachte ze. 'Ik wilde dat ik gelijk kon komen' zei ze terwijl ze weer naar Nikki keek.

'Als ze wakker word mag je haar straks wel vasthouden' beloofde Demi. 'Duurt dat nog lang' vroeg Savannah.

'Nee, een halfuurtje denk ik. Wil je wat drinken' vroeg ze. 'Koffie, ik wil al een uur lang koffie' knikte haar vriendin.

'Oké, dat kan je krijgen' knikte ze waarna ze de babykamer uitliep. Savannah keek nog een laatste keer naar Nikki en volgde haar toen.

'Duss, hoe bevalt het' vroeg ze aan Demi die in de keuken koffie zette. 'Wat bedoel je' vroeg die.

'Nou, een kindje hebben' verduidelijkte Savannah. 'Oh dat, het is zo geweldig Sav' riep Demi nu met stralende ogen.

'Wacht! Waarom beginnen jij en Novan niet aan kindjes, dan kunnen ze trouwen' riep ze.

'Whooo wacht even! Noov studeert nog en ik ben ook nog maar 22' kalmeerde ze haar vriendin.

'Wat is je punt, ik ben 21' verdedigde Demi zichzelf terwijl ze Savannah haar kopje koffie gaf.

'True, maar als we over een paar jaar samen een kind krijgen kunnen we die laten trouwen' glimlachte Savannah.

'Ik ga mijn kinderen niet met die van haar laten trouwen hoor' grijnsde Matthijs die het allemaal gehoord had.

'Dan krijgt ze maar een kind met een ander, dat was toch al de planning toch Deem' grijnsde Savannah.

Demi schoot heel hard in de lach. 'Ik ben nu echt beledigd' zei Matthijs met een zielig gezicht.

'Awhh kom maar hier' glimlachte Demi. Matthijs plofte naast haar op de bank.

'Ze heeft letterlijk ooit gezegd dat ze drie kinderen wil, allemaal met een ander' ging Savannah door.

'Dat was in de tweede Sav, omdat ik crushte op drie jongens te gelijk' verdedigde ze zichzelf.

'Matthias, Luuk en hoe heette die kleine ook al weer' lachte haar vriendin.

'Dex, hij was niet klein hij had zijn groeispurt gewoon nog niet gehad' verdedigde Demi haar vroegere crush.

'Voor de duidelijkheid Matt, Dex was net zo groot als zijn naam' grinnikte Savannah.

'Hoe kan je op drie mensen tegelijk crushen' vroeg Matthijs nog steeds verbaasd.

'Ze waren gewoon knap, maar Luuk was het liefst en grappigst' antwoorde ze.

'Dus je hebt mij die je lief vind, en dan nog twee andere die je heel knap vind' vroeg hij.

'Matt! Nee, oké er zijn buiten jou nog meer knappe wezens maar jij bent de allerallerleukste' zei ze waarna ze hem een kusje gaf.

'Trouwens Savannah was pas erg, die crushte op de broer van een klasgenootje en die broer zat ik de 6e terwijl wij in de 2e zaten' grijnsde Demi.

'Oh hou op over Alexander' gilde Savannah terwijl ze beschaamd haar handen voor haar ogen sloeg.

'Oké, ik moet bekenen dat ik hem op insta heb opgezocht en lelijk is hij niet' grijnsde ze daarna.

'Hoe heet hij op insta' vroeg Demi terwijl ze haar telefoon van de tafel pakte.

'Ehm Alexvisser dacht ik' antwoorde Savannah lachend toen ze zag dat Matthijs het allemaal maar raar vond.

Demi tikte wat en kwam toen op zijn profiel. 'Hoo hij is nog steeds knap' riep ze uit.

'Maar hij is verloofd en heeft een kind' onderbrak Savannah haar. 'Dan is hij nog wel een lekkertje' grijnsde Demi terwijl ze wat verder scrolde.

'Ik zit hier hè' mompelde Matthijs. 'Awhh, jij bent ook lekker hoor' trooste ze haar vriend.

'Dat had ik even nodig, maar ik ga trainen' zei hij toen hij op de klok keek.

Net op dat moment kwam er gehuil uit het babykamertje. 'Kan je Nikki even brengen' vroeg Demi hem nog snel.

'Je mag haar wel even vasthouden maar ik denk dat ze zo ook wil drinken' vertelde ze haar vriendin.

Matthijs kwam de kamer weer inlopen met kleine Nikki. Voorzichtig legde hij zijn dochtertje in de armen van Savannah.

'Doe je voorzichtig' vroeg hij lachend. 'Zeker wel' glimlachte die. 'Hoi Nikki, hier is tante Savannah' fluisterde ze lief tegen het meisje dat ondertussen weer stil was.

'Ik ga, zie jullie zo' glimlachte Matthijs terwijl hij Demi een kus gaf. 'Succes' riep die haar vriend na.

'Ze lijkt echt op jou Deem' vond Savannah. 'Heel eerlijk, je bent de allereerste die dat zegt' grinikte Demi.

'Iedereen vind het echt net Matthijs' voegde ze er aan toe. 'Ook wel, maar ik zie er toch meer van jou in' gaf ze toe.

'Hoe is hij met haar' vroeg Savannah terwijl ze de kleine vingertjes van Nikki bewonderde.

'Echt super lief, hij is zo voorzichtig' glimlachte ze. 'Kijk jou verliefd zijn dan' merkte Savannah op.

Ze zag aan haar vriendin dat ze echt gelukkig was. Ze was stiekem heel dankbaar dat Matthijs nu al bijna 2 jaar geleden geblesseert was geraakt.

Anders had Demi hem nooit ontmoet  en was ze niet zo veranderd. Hun vriendschap was dan niet zo erg anders geworden maar Demi's persoonlijkheid tegen anderen wel.

Het huilen van Nikki haalde haar uit haar gedachten en voorzichtig gaf ze het wondertje aan Demi.


Normaal plaats ik dit boek altijd op donderdag maar ik had het nogal druk dus het werd nu. Check ook de andere boeken op mijn profiel als je wilt🙈

En stemmen en reageren zou heel lief zijn❤

He Changed MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu