'Hey' begroette Demi haar beste vriendin met een knuffel. Ze was best gespannen want ze ging haar nu vertellen dat ze zwanger was.
'De pizza's zijn er al' zei ze waarna de meiden naar de woonkamer liepen. Demi ploft expres voor de linkse neer. In de rechtse zat namelijk iets.
Savannah opende de pizzadoos en staarde met open mond naar de inhoud.
In de doos zat een briefje
Eet dit op want mijn mama
wil niet de enige zijn met
een dikke buikXX
Daarbij zat een echo. Demi was nu 9 weken zwanger en kon het niet langer voor zich houden. Savannah was de eerste.
'Holy shit Deem! Wat gaaf' riep Savannah enthousiast terwijl ze haar vriendin in de armen viel.
'Wanneer komt het' vroeg ze. 'Eind oktober' antwoorde Demi. 'Hi liefje, hier is is tante Savannah' fluisterde ze tegen de buik van haar vriendin.
'Hoe gaat het met je' vroeg ze toen bezorgd. 'Nog wat misselijk in de ochtend, en moe maar verder top' glimlachte Demi terwijl ze een hap pizza nam.
'Je bent de eerste die het weet' zei ze. 'Matthijs weet het toch wel' vroeg Savannah bezorgd. 'Tuurlijk savan' stelde ze haar vriendin gerust.
'Wil je een jongen of een meisje' vroeg Savannah. 'Maakt niet uit, als ze maar niet zo vervelend is als jij' plaagde Demi.
'Naar wijf' deed Savannah nep boos. Ze pakte haar telefoon en plaatste een foto van de 2.
@savannahdk: soooo proud of you babe❤
@demilammers: loveee you💕
@novangroenendijk: schatjes🥰
@mdligt_: ❤❤'Hoe ga je het de rest vertellen' vroeg Savannah met een mond vol pizza. 'Opa met een puzzel van de echo, en de rest weet ik nog niet' zei Demi.
'Oehh dat is een gaaf idee' riep Savannah enthousiast. 'Credits to meee' grijnsde Demi.
'Zat je te vissen naar complimentjes' grijnsde Savannah terug. 'Hmm' stemde Demi er mee in.
'Je mist Matthijs gewoon' concludeerde haar vriendin. Matthijs was weer met oranje weg.
'Hmm jij mist Novan toch ook als die weg is' vroeg Demi. 'Ja maar eerlijk, soms is het echt wel chill om even zonder die gozer te zijn' grijnsde Savannah.
'Hmm true, dus nu oprotten' lachte Demi. Savannah stak haar middelvinger op en lachte. 'Oké en nu wil ik firstdates marathon' riep ze enthousiast.
Altijd als de twee vriendinnen afspraken om te logeren keken ze firstdates.
Ze konden heel erg genieten van de ongemakkelijkheid en de vage types. En de knappe barman natuurlijk.
Demi startte het programma op en de meiden gingen onder een zacht dekentje liggen.
'Oké lets go' riep Savannah enthousiast waarna ze nog snel een snap maakte.
Al snel gingen de meiden helemaal stuk om een bijzonder typetje. En iets later lagen ze bijna te kwijlen omdat er nogal een knappe jongen meedeed.
'Het is maar goed dat Matthijs en Novan ons niet zien' grijnsde Savannah. 'Kijken mag Savan' verzekerde haar vriendin dat het goed was.
'Goed punt' antwoorde die waarna ze snel weer verder keek naar de knappe jongen.
~~~
'Heyy' begroette Demi haar vriendin toen die haar ogen opende. 'Hoelaat is het' vroeg die.
'Bijna 12 uur' antwoorde Demi. 'Ben je allang wakker' vroeg Savannah. 'Hmm beetje, ochtendmisselijkheid is niet zo fijn' grijnsde Demi.
'Oh sorry schat, ik ben er niet eens van wakker geworden' verontschuldigde ze zich. 'Ik ben zwanger jij niet, maar kom we gaan ontbijten' stelde ze voor.
Kreunend sleepte Savannah zich het bed uit en volgde Demi naar de keuken. Ze plofte op een van de barkrukken neer die daar stonden.
'Eigelijk best goor dat ik in het bed lag waar jij en Matthijs geneukt hebben' zei ze uit het niets.
Demi draaide zich lachend om. 'Wie zegt dat wij seks hebben' zei ze. 'Babe je bent zwanger, dat zegt best veel' lachte Savannah.
Demi snapte dit even niet en schoot toen in de lach om haar eigen domheid.
'Misschien was dat wel op de keuken' grijnsde ze. Savannah die met haar hoofd op de keuken lag schoot omhoog.
'Trut dat je bent! Nu durf ik hier niet meer te zijn' riep ze hysterisch. 'Je stelt je aan' zei Demi alleen.
Ze liet 2 eitjes op 2 borden glijden en schoof er een van naar haar vriendin. 'Eetsmakkelijk' mompelde de met hun mond vol.
'Wat gaan we doen vandaag' vroeg Demi. 'Shoppen' vroeg Savannah. 'Yeaah! Goed idee' riep Demi enthousiast.
~
'Doei, love you' riep Savannah terwijl ze de straat uit reed. De meiden hadden geshopt en nu ging Savannah weer naar huis.
Demi liep naar boven en plofte met een beker thee op de bank. Matthijs speelde vanavond met het Nederlandse team tegen Duitsland en zou daarna weer naar huis komen.
Demi was daar wel blij mee want ze had haar vriend toch wel gemist.
Ze bestelde eerst een 2 rompertjes met 'mijn oom is de liefste' en 1 met de tante versie.
Deze zou ze aan Jonas, Wouter en Fleur geven. Ze moest nu alleen nog een ideetje voor de ouders van Matthijs.
Het rompertje voor Jonas zouden ze geven waar haar pleegouders ook bij waren. Dan wisten die het ook gelijk.
Daarna maakte ze een salade voor zichzelf die ze op de bank at. Ondertussen keek ze wat youtube.
Om kwart voor negen zat Demi klaar voor de tv. De wedstrijd begon en tegenwoordig vond ze voetbal best wel interessant.
Matthijs stond gelukkig in de basis. Helaas stond het al snel 2-0 voor Duitsland.
Waar ze eerst niet begreep waar mensen zich druk maakten als hun club verloor was ze nu toch wel een beetje chagrijnig.
Maar toen de wedstrijd net weer 3 minuten was begonnen na de rust kopte Matthijs de bal het goal in.
Demi juichte en was gelijk weer vrolijk. Maar aan het einde van de wedstrijd stond het toch 3-2 voor Duitsland.
Ze pakt haar telefoon en stuurde Matthijs een appje. Daarna zette ze een serie aan. Ze was vastbesloten te wachten tot hij weer thuis was.
JE LEEST
He Changed Me
FanfictionDit boek is al een tijdje geleden geschreven, bij deze ben je gewaarschuwd🙂 Demi Lammers heeft veel meegemaakt in haar jonge leven. Ze heeft ook een grote haat naar voetballers. Wat als ze tijdens haar werk in het ziekenhuis een voetballer moet ver...