3 dagen later
~
@demilammers:
Nikki Jane de Ligt
29-10-2019
3425 gram@savannahdk: sooo cutee❤, zie je over 2 daagjes!
@mikkykiemeney: awhhh💕
@rosadonati: loveee her🥰
@jonaslammers: proudd😍
@matthijsfan1: gefeliciteerd!
@random23: congrats🎈'Zie je snel weer' glimlachte Demi naar haar broertje. 'Love you' riep hij terwijl hij wegliep.
Jonas, Wouter, Fleur en Matthijs zijn ouders gingen weer naar Nederland. Over 2 dagen zou Savannah een week komen.
Demi liep hun appartement weer in en zag daar Matthijs met Nikki in zijn armen.
Vertederd keek ze toe. Matthijs was echt de beste vader die zo voor haar dochtertje kon wensen.
'Oh hoi' zei hij toen hij haar zag. 'Hoi' glimlachte ze terwijl ze naar hem toe liep.
'Jullie zijn schattig' fluisterde Demi. 'Pff ik ben niet schattig' verdedigde hij zich.
'Dan niet' grijnsde Demi. 'Heb je Rosa al gevraagd' vroeg hij toen hij op de bank ging zitten.
'Huh wat' vroeg ze verbaasd toen ze naast hem neer plofte. 'Als ik moet trainen morgen' verklaarde hij.
Hij wilde niet dat ze alleen zou zijn. 'Oh dat, ze zou komen zei ze' zei Demi nu.
'Mooi' mompelde Matthijs. Demi legde haar hoofd op zijn schouder en sloot haar ogen.
~~
'Deem ik wil ook een kind' zuchtte Rosa. Matthijs was trainen en dus was zij even gekomen.
'Als het jou kind is praat je wel ander' grijsde Demi. Rosa mompelde wat Italiaanse woordjes tegen het kleine meisje in haar armen.
'Zou ze me snappen' vroeg ze toen aan Demi. 'Geen idee, ze moet het eigelijk wel leren als we hier blijven wonen' antwoorde Demi.
'Dat is eigenlijk ook raar, je kind tweetalig op te voeden' bedacht ze. 'Ja ik ga thuis niet Italiaans praten ofzo, en ze moet toch wel ooit naar school hier' vond Demi.
'Hoe ga je dat doen' vroeg Rosa. 'Waarschijnlijk gaan we haar 1 of 2 keer per week naar een kinderdagverblijf brengen, maar dat vind ik wel eng' zei Demi.
JE LEEST
He Changed Me
FanfictionDit boek is al een tijdje geleden geschreven, bij deze ben je gewaarschuwd🙂 Demi Lammers heeft veel meegemaakt in haar jonge leven. Ze heeft ook een grote haat naar voetballers. Wat als ze tijdens haar werk in het ziekenhuis een voetballer moet ver...