Rozdział 11

223 8 3
                                    

Okej tu Hamburger ta wiadomość jest dlatego że to co się stanie w kilku kolejnych rozdziałach jest trochę bardzo pojebane, związane jest to z świątynią Tyra bo ona później odegra bardzo ważną rolę w fabule.
Ponieważ mam już mniej więcej zarys fabuły na później.
I co takie 10 rozdziałów będę pisał nierozwiązane sprawy takie jak co się stało z matką Marii? Podczas drogi na wyspę obrońców świtu zostawili ją w wiosce plemienia Lodowych Kłów i żeby tam się zregenerowała bo to co jej bestia zrobiła było tak poważne że nie może za bardzo podróżować dlatego tam została i Maria raz lub dwa razy w miesiącu ją odwiedza.
Kolejna sprawa kto zniszczył miasto przy Świątyni Tyra?
To jest bardzo ważne na później dlatego nie mogę powiedzieć ale powiem tyle że to nie byli wędrowcy.
Czemu wędrowcy czekali na jeźdzców?
Wędrowcy są potężnymi lodowymi demonami,noszą pełną zbroje z wielką tarczą i mieczem dwuręcznym którego są w stanie trzymać w jednej ręce.
Są oni najemnikami którzy mają moc by przewidzieć gdzie ich cel będzie o danej godzinie,dlatego sam fakt że są najemnikami i mogą spojrzeć w przyszłość gdzie będzie ich CEL mówi sam za siebie czemu czekali na jeźdzców.
I co się stało z kultystą którego Czkawka i Plaga przesłuchiwali?
Rybacy go znaleźli jak napisałem i imiona rybaków same mówią gdzie go zabrali.

Jak macie jeszcze jakieś pytania piszcie to odpowiem.

To się nie liczy jako rozdział ale rozumiecie o co chodzi chciałem zamknąć nierozwiązane sprawy i przejść dalej.

250 słów

HAmBUrgEr się żegna i idzie na ruszt!

NigdyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz