《TUJUH》

114 28 2
                                    

JEONG YUNHO

JEONG'S COMPANY

aku mula menapak ke dalam syarikat appa aku ni. sebaik sahaja aku melangkah masuk,mula kedengaran suara staff2 aku mengucap kata selamat.

"selamat pagi encik yunho" sapa pembantu song yang lebih selesa dipanggil mingi.

"ya selamat pagi" balasku.

setibanya aku di dalam pejabat aku mengeluh sendiri. terdapat banyak timbunan fail2 yang perlu aku uruskan.

walaupun aku ni anak pemilik syarikat tapi aku lah yang kena uruskan company ni sebab appa aku tu outstation je memanjang.

appa aku dah janji yang aku akan dapat memiliki syarikat ni kalau aku hardworking. tu yang aku bekerja keras.

masa aku sibuk2 buat kerja tu,tiba2 telefon aku mengeluarkan lagu say my name menandakan ada yang telefon aku. aku pun cepat2 lah jawab panggilan tu tanpa melihat nama si pemanggil.

hello,this is yunho oppa? -ha in

yes,sayalah tu. ni sapa ya? -yunho

oppa ni chagilah. takkan lah oppa dah lupa kat chagi kot. sampai hati oppa ye. -ha in

'suara tu macam aku kenal. tu lee ha in?

erkk ni ha in ke? -yunho

ye oppa,ni ha in. girlfriend oppa. sorry sebab ha in tak cakap yang ha in dah tukar nombor. -ha in

ooo ha in. ha in dah balik korea ke? -yunho

yes oppa. if oppa tak busy,can we meet. cause ha in dah rindu sangat kat oppa. -ha in

boleh ha in boleh. malam ni tempat biasa ok? -yunho

okay oppa. tunggu ha in ok. see you later. bye -ha in

bye chagi. -yunho

panggilan ditamatkan. satu2 nya perempuan yang paling aku sayang selepas eomma aku dah balik. aku sangat teruja.

'ha in tunggu oppa ye. oppa rindu sangat kat ha in'

selepas 5 tahun lee ha in berada di Australia dan akhirnya dia pulang. suatu perkara yang sangat ajaib.

aku terus menyambung menyiapkan kerja2 ku yang tertangguh kerana aku ingin pulang awal ke rumah. benar aku sudah tidak sabar ingin bertemu dengan perempuan yang bernama lee ha in.

7.00 p.m

setelah tiba di rumah,aku dengan segera naik ke bilik untuk menukar pakaian.

aku memilih pakaian yang sesuai dan kelihatan handsome jika dipakai oleh aku.

setelah selesai,aku turun ke bawah dan bergegas ke destinasi yang aku ingin tuju. seperti sebelum ini,aku menaiki bas kerana kereta aku masih belum pulih seperti sedia kala.








•tbc•
bus

BUS ♧ JEONG YUNHOWhere stories live. Discover now