《TIGA》

137 32 0
                                    

tidak,tidak tolong lepaskan aku!

aku tak nak

tolonglah!

tidakkkkkkkkkk!!!

arghhh! yongra menjerit ketakutan.

dia terjaga dari tidur selepas mimpi ngeri itu kembali semula.

no,aku tak nak ingat dah kejadian tu. tapi kenapa ia muncul semula?

yongra kembali menyambung tidurnya selepas mengerling jam locengnya.

🌻

CHOI MINHA

"yongra,yongra kalau sehari tak pernah tak lambat bukan JEONG YONG RA lah tu"

"haih better aku duduk dulu kat mana2,dah tak larat dah nak tunggu makcik yang sorang ni"

5 minit kemudian

"babe mianhae lambat,kau fahamkan macam mana kalau naik bas tu" kata yongra

"tulah kau,aku nak amik tak nak bagi. dahlah jom masuk.

"hehehe sorry minha sayang" balas yongra.

🌻

hampir lima jam mereka berdua mengelilingi satu mall tersebut.

akhirnya,mereka berdua singgah di restoran untuk mengisi perut yang sudah berkeroncong.

JEONG YONG RA

"weyh minha aku nak story something ni kat kau"

"hmm apa dia?"jawab minha

"actually enn semalam aku dapat mimpi ngeri tu balik weyh"

"weyh serieslah? kau okey tak sekarang ni?" kata minha

"hmm aku sebenarnya memang dah lupa pasal tu tapi lepas mimpi tu datang balik,aku rasa aku resah sangat weyh"

"yongra kau banyak2 kan bersabar tau,jangan banyak fikir pasal tu lagi nanti kau sakit siapa susah" kata minha dengan riak yang risau

"okay weyh aku cuba untuk tenang,thanks babe, love you"

"no hal lah,kita kan bestfriend" balas minha

🌻

selesai menjamu selera,mereka berdua pulang ke rumah masing2.

yongra terpaksa menumpang minha untuk pulang ke rumahnya kerana dipaksa oleh rakan baiknya itu. itupun mengambil masa 15 minit untuk yongra bersetuju mengikut kata minha.

setelah kereta minha meluncur laju meninggalkan perkarangan rumahnya,yongra masuk ke dalam rumahnya dengan segera.

masuk2 sahaja ke dalam rumah,dia terus menuju ke biliknya untuk beristirehat dan membersihkan dirinya.

walaupun jam masih menunjukkan pukul 8.00 malam,yongra sudah pun melelapkan matanya kerana letih seharian meluangkan masa bersama minha.









•tbc•
bus

BUS ♧ JEONG YUNHOWhere stories live. Discover now