THE Ink ON MY BODY By HDH Ink
BAB 15: PAIN TO PAIN
-------- BAB 15 --------Xenia Noah minta kebenaran si En( Jon) pigi toilet lepas dorang berkiss, macam orang kelaparan tadi. Cepat kaki dia melangkah sebab dia nda sanggup kena tengok oleh si Jon( En). Dia rasa sangat malu dan sangat menyesal buat macam tu. Macam dia perempuan yang tiada harga diri saja. Goshh! Lepas dia kumur mulut dia guna air, Xenia tunggu beberapa minit sebelum dia beranikan diri untuk keluar dari tu toilet.
Itu pun, dia rasa mau balik rumah terus. Nda la dia sanggup mau teruskan plan dia. Macam dia yang cari masalah sendiri. Ahhhh! Xenia ketuk ketuk dahi dia. Sampailah dia perasan ada orang tunggu dia di luar pintu tu toilet. Dia angkat muka, terus mata dia kedip kedip. Terkejut dia nampak si Jon( En)peluk tubuh tunggu dia.
"Lama juga ko di tandas? Ada orang kah selain ko di dalam?"
Pertanyaan si Jon( En) macam berbaur sinis saja. Cara dia tengok si Xenia pun macam yang dia nda puas hati. Xenia tarik nafas. Control perasaan gugup dan takut.
"Teda. Saya saturang ja. Kenapa? Ko ingat ada siapa lagi di dalam...banyak bah orang di sini ni." Xenia bilang.
Senyum senget si Jon( En) dengar dia cakap macam tu.
"Manatau... lepas kiss si En.. ada lagi lelaki lain di sana tunggu kan... bagus saya pigi check.." Laju kaki si Jon( En) masuk sana dalam toilet. Si Xenia pun ikut dia juga. Pelik dengan perangai tu lelaki. Napa pula dia tiba tiba mau sibuk ni.
Satu persatu pintu di dalam tu tandas si Jon( En) buka. Semua kosong. Xenia geleng kepala.
"Puas hati? Kenapa pulak kau sibuk hal saya ni So sudden? Ko ingat saya ada BF lain selain si En(Jon)? Kalau ada pun ko ingat saya buduh mau bawa dia tu lelaki di tempat yang sama... ishh!" Xenia keluar dari tu toilet. Cepat si Jon( En) bawa dia masuk di dalam toilet. Dia kunci tu pintu terus dia angkat si Xenia duduk sana di atas sinki dalam tu toilet. Aikk! Nasib juga dry kalau nda basah bah dress si Xenia. Aduii ni tanak wagu kenapa sudah ni? Xenia nda sempat mau melawan, pipi dia kena tolak oleh si En.
"Ehhhh!! Whyyy!" Xenia cuba tepis. Enrique tengok saja muka dia dekat dekat. Macam dia mau kasitau si Xenia cuba ingat yang masa dorang kecil, dia pernah tolak pipi si En macam tu sampai dia nda boleh bergerak.
"Stay away from My friend! Saya nda suka ko couple sama dia! Sebab saya tau ko cuma kasi main main dia saja! Ko mau guna dia untuk lupakan si Erwan saja! Sebab tu ko kiss dia depan si Erwan tadi kan?! Ko ingat saya nda nampak kah dia sana tadi?!"
Xenia tolak tangan si Enrique. Kuat tangan si Enrique pegang pipi dia. DUSHH! Nda pasal pasal, perut si Enrique kena terajang. Terundur dia dua langkah. Xenia lompat dari singki terus dia tolak si Enrique sampai dia tersandar di dinding tu toilet. Dia balas apa si Enrique buat sama dia tadi. Pipi si En dia tekan kuat kuat tapi lama lama dia heran pula sebab si En nda membalas. Si Xenia pukul pukul kepala sama bahu si En sebab dia geram tapi si En diam saja.
YOU ARE READING
THE Ink ON MY BODY [ SABAHAN SLANG]
RomanceXenia Noah bangun saja daripada tidur dan perasan ada Tattoo di bahu sama dada dia. Tattoo bukan corak biasa- biasa, tapi nama seorang Tanak Wagu ( Lelaki). Xenia Noah baru saja break up sama BF dia seminggu sebelumnya. Jadi kerana terlalu frust, d...