THE Ink ON MY BODY By HDH Ink
BAB 18: LOVE WAS HERE--------- BAB 18 -------
ENRIQUE POV
Sia- sia saja adik saya kasi kemas rumah. Sekejap saja saya kasi hambur balik. Lepas Xenia datang di rumah dan luahkan perasaan dia, saya rasa stress betul sebab saya rasa saya loser. Yes, I'm such a loser for Letting her down sebab saya nda yakin dengan diri saya. But for sure, saya bukanlah lelaki yang boleh kasi happy dia. Saya nda akan suka suka buat satu perempuan ada perasaan sayang sama saya kalau saya nda berniat mau buat dia jatuh cinta sama saya.
That's Make me a coward as a man. And if anyone of You outhere buat benda macam ni... you're such a loser too.
Tapi Xenia ni sangat innocent. Saya nda sangka dia berani meluah sama saya tentang perasaan dia dan sampai sekarang pun saya sangat stress sebab saya sedang melawan diri sendiri. Saya sudah buat semua yang saya mampu untuk buat dia menjauh dari saya. I showed no interest tapi She kept coming to me... throwing her feelings toward me. Such an innocent girl.
Oh well...
Minum sampai mabuk...ni saja lah yang boleh buat saya tenang. Orang macam saya ni yang terbiasa sendiri sendiri tiada kawan lebih sensitif sama hal macam ni tau. Mungkin Xenia ingat saya nda peduli pasal dia tapi percayalah, mau saja saya peluk dia and bagitau dia saya memang ada perasaan sama dia since the very First time i laid my eyes on her... dia membesar jadi perempuan yang sangat menarik. Fierce. Amazing personality. Nda jauh beza dengan apa yang saya nampak dia masa kami budak budak dulu.
Even dia selalu buli saya tapi saya masih ada perasaan kagum sama dia. Sebab dia berani. Bukan macam saya... coward. Yang saya tau, lari dari masalah saja. Even bercakap sama parents saya pun saya gagal... apa lagi bercakap pasal perasaan saya. Loser? Perasaan loser macam ni lah? Kamurang faham? Tiada keyakinan diri. Rasa nda layak disayangi apa lagi mau sayang sayang orang. Semua orang di sekeliling saya ni terlampau hebat saya rasa. That's why I Ignored her.
Ya guys. Ada juga manusia macam saya tau di dunia ni. Kami nda suka ambi risiko sebab kami penakut dengan apa yang bakal terjadi di masa akan datang... Seriously perasaan yang paling Bullshit but sure its does exist.
Entah kenapa saya jadi macam ni. Saya rasa saya weak. Nda layak mau sayang sesiapa. All my past macam selalu menganggu saya. Really making me feel low. Buat saya rindu mau rasa high balik.. yupss! Those weeds! Help me most of the time! Like Fuck! Talking about feeling high again.. ughhh! Janganlah cerita. Benda ni lah yang selalu buat orang orang darah muda macam saya hilang arah tujuan dalam hidup. Banyak yang kasi salah parents sebab nda peduli anak... tapi bila fikir side sendiri... diri sendiri yang terjebak sama masalah yang makan diri sendiri sebenarnya. Lemah! Saya biarkan diri saya lemah. Ikut perasaan! Padahal parents saya selalu ada di sisi mau ubah jalan hidup saya. Tapi saya ego... for saying i don't need them in my life. Apa punya anak kan? Tidak pernah bersyukur. Dorang bagi saya hidup yang sempurna tapi saya hidup macam sampah. I know! Say what You want to me.
YOU ARE READING
THE Ink ON MY BODY [ SABAHAN SLANG]
RomanceXenia Noah bangun saja daripada tidur dan perasan ada Tattoo di bahu sama dada dia. Tattoo bukan corak biasa- biasa, tapi nama seorang Tanak Wagu ( Lelaki). Xenia Noah baru saja break up sama BF dia seminggu sebelumnya. Jadi kerana terlalu frust, d...