THE Ink ON MY BODY By HDH Ink
BAB 19: LET'S TALK ABOUT IT--------- BAB 19 --------
XENIA POV
I BOUGHT a new Phone after my iPhone 7 pecah hari tu. Yups. I bought a new iPhone again. What a waste of money but whatever. 'New iPhone new Boyfriend' dia bilang si Jane. Kami sama sama pigi membeli kan. Dia kasi kawan saya saja. Ngam ngam ada sales sana watson di Imago jadi berjalan ja kami lepas balik kerja. The TGIF! Come again. Tapi kami dua malas sudah mau pigi clubbing. Lepas beli apa yang kami mau, kami terus balik rumah tengok Netflix. Ada wayang baru.. Secret Obession. Cerita dia pasal tu perempuan yang baru sedar dari accident tapi dia lupa ingatan terus ada lelaki mengaku sebagai husband dia. Rupanya tu lelaki kan... oppsss! Kamu pigi tengok lah sendiri. Best! 10/10.
Masa kami tengok tu movie kan, saya terbawa bawa pula perasaan ni. Sebab tu watak lelaki kan macam si Jon sikit. Suka memerhati lepas tu ... ahhh. Saya ingat balik tu gambar gambar saya di bilik dia bah. Bikin takut. Jadi saya kasi cerita lah si Jane pasal tu. Dia buat muka yang weird ni. Macam dia sedang dengar cerita hantu saja.
"Serius gambar kau masi sekolah menengah pun dia ada? Ewww? Mana dia ambi!?" Jane bilang. Saya geleng kepala.
"I don't know. Banyak ni pic saya yang dia ada tapi saya nda tau bila dia ambi. My God! Seram oh dia tu." Saya bilang.
Jane senyum senyum.
"Kau sudah buka hadiah yang dia bagi kau kah? Punya banyak tu..."
Saya geleng kepala lagi. Belum saya sentuh pun semua tu. Masih sana dalam bilik bersusun. Gila lah tu lelaki. Jangan ja dia jadi macam tu lelaki sana movie secret obsession kami tengok. Seram bah!
Saya masuk bilik lepas kami habis tengok movie. Si Jane tertidur di sofa. Saya tengok tu kotak hadiah yang si Jon bagi saya. Banyak ah. Ada saiz kecil ada saiz besar. Betuk Hearts... bulat... tinggal letak Christmas tree lagi complete sudah. Hehe. Nasib lama lagi Christmas.
Saya ambi lah dua tiga kotak bawa sana bed. Saya buka satu satu. Anduiii... hadiah dia ni. Comel comel bah tu teddy bear dia bagi. Lain lagi coklat. COTTON candy. Macam saya boleh buka kedai sudah ni. Tapi saya senyum jugalah nampak tu semua. But no... nda la saya mau jadi Girlfriend dia. Teda perasaan lansung ni.
Talking about feeling, saya terus ingat si Enrique. Apa lah dia buat tu sekarang ah. Saya buka FB, manatau dia ada buat stream. Yes! Ada bah. Jadi saya pun tengok lah stream dia. Sibuk dia grinding masa tu... dia main PUBG Mobile dia cakap 3 days before season 10 habis dia mesti mau dapat Conqueror. Dia lewat sebab banyak kali nda main ni season. Elehh. Sibuk betul patutlah nda peduli sama orang. Kepala dia full sama tu games saja. Sampai saya say Hi di Chats pun nda kana baca ni. Benci saya. Banyak bah tu viewers dia perempuan yang fangirling sama dia. Puji puji dia champion. Cute. Hensem. Tapi bukan dia baca. Kalau ada orang bagi stars, dia senyum segaris saja sama cakap Thank You terus dia sambung lagi main. Serius!
YOU ARE READING
THE Ink ON MY BODY [ SABAHAN SLANG]
RomansaXenia Noah bangun saja daripada tidur dan perasan ada Tattoo di bahu sama dada dia. Tattoo bukan corak biasa- biasa, tapi nama seorang Tanak Wagu ( Lelaki). Xenia Noah baru saja break up sama BF dia seminggu sebelumnya. Jadi kerana terlalu frust, d...