BAB 28: HEALING

1.8K 178 14
                                    

THE Ink ON MY BODY By HDH Ink
BAB 28: HEALING

THE Ink ON MY BODY By HDH InkBAB 28: HEALING

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-------- BAB 28 ---------

Saya tengok depan cermin, mau setengah jam sudah saya bersiap. Saya nda tau apa look yang saya mau tapi saya hanya mau nampak cantik. Saya pilih baju yang seksi.. yang tutup apa yang patut ja. Oh wow. Kalah tu pelacur saja tepi jalan sudah. Peduli kau sana..

"Kau mau pigi mana ni Xen pakai macam ni?" Si Jane terkejut nampak saya keluar dari bilik dengan pakaian yang agak menjolok mata kali. Saya senyum ja sama dia.

"Pigi menyundal... kau nda mau join. Eh... Sorry. Kau ada tunang sudah pula kan... okay Fine. Saya boleh Pigi sendiri. Bye." Saya angkat bag saya terus keluar dari Apartment kami.

I don't care who is watching me. I rock that 5 inch high Heel. Masuk ja di dalam tempat clubbing, Saya order minuman... Ohh sekejap saja ada dua tiga orang lelaki pigi duduk dekat saya. Mana ni? Mana satu yang saya buli pilih untuk saya ni malam? Atau dorang 3 sekaligus. Ketawa saya saturang... puas hati Si Jon kalau dia nampak ni. Dia mau saya rosak kan. Plan dia sama si Enrique. Hancur hati saya.. hancur teda tertinggal sudah.

"Mandak... saturang ja kau minum... mana kawan kau ni?" Tu lelaki duduk sebalah saya. Dia pegang bahu saya... saya senyum ja.

"Teda kawan saya. Kamu kasi kawanlah saya... " saya bilang dengan yakin. Dorang ketawa macam yang gembira ni. Saya tengok macam dorang ni kawan baik juga. Ahh... i don't Care.

"Boleh bah. Lepas ni ada plan kau mandak? Kau mau ikut kami Jalan jalan?" Dorang bilang. Saya ketawa saja. Lelaki... nda sabar. Saya geleng kepala ja.

"Saya ikut saja kamu." Saya bilang. Terus saya bawa dorang menari. Wah... alkohol sudah bertindak gaiss. So much fun. U remember all those Fine day... the last time i laughed So hard... sekarang pun saya ketawa tapi i know deeply i was crying. They try to hugs me... i Let them. They want to kiss me... i close my eyes. Thinking about those day when Enrique kissed me.

"Ahh... Okay stop." Saya tolak tu lelaki bila dia cuba pegang boobs saya. OMG. Fuck this. Apa saya sedang fikir ni.

"Napa stop? You like It don't You.. come on mandak." Dorang pegang tangan saya.. mau bawa saya keluar dari tu tempat. Saya cuma dapat tolak yang satu tapi yang dua pegang tangan saya kiri kanan.

"Xenia... apa hal ni?"

Saya tengok tu lelaki yang ada di depan saya. Dia baru mau masuk tu tempat tapi dia stop bila nampak saya dalam keadaan macam tu.

"Help me Rolex. Saya nda kenal dorang ni.. tiba tiba mau bawa saya ikut dorang." Saya bilang.

Rolex tarik saya pigi tempat dia.

"Behave bah gaiss. Kalau dia nda mau jangan paksa. Mari Xen... haiyaa kau ni." Si Rolex bawa saya keluar dari sana. Sampai sana kereta dia baru saya ternangis ni. Dia diam saja.

THE Ink ON MY BODY [ SABAHAN SLANG]Where stories live. Discover now