THE Ink ON MY BODY
By HDH Ink
BAB 11: MOVED ON--------- BAB 11 --------
ENRIQUE POV
Saya hilang mood mau buat live streaming tu malam lepas si Jon hantar saya gambar dia sama si Xenia lepak makan di kedai mamak. Xenia look sad. Tapi dia senyum juga depan camera. Hmmm. I wonder what happened. Mesti si Jon sudah pujuk dia tu atau dia main paksa ja si Xenia senyum depan camera. Saya cuba nda mau ambi kisah sebab ... ahhh. Saya harap ja si Jon jangan lebih lebih sana mau balas dendam sama si Xenia. Kalau dia buat benda bodoh memang saya sendiri yang kasi gantung kepala dia sana kipas di bilik.
📱oii En!"
Baru saya mau tutup mata, Si Jon whatsapp saya. Lama saya berfikir mau balas ka tidak. Last- last saya balas juga.
📱??- Saya
📱Xenia tidur rumah kau. Kasi tinggal saja dia sana. Dekat sikit saya mau mengurat dia. - Jon
Haishhhh! Saya lagi jadi sasaran dia sana. Senang ja dia atur atur benda sana ah.
📱Fuck u lah. Bawa lah dia balik rumah ko!-Saya
📱bah okay. Tiada hal. Saya kasitau dia lah ko si belon 🙃- Jon
Bab* punya Jon. Memang dia ni suka ugut urang bah.
📱Bah yalah! Boleh. Tapi kalau saya taking over You Jan marah ah.- saya
📱What do u mean Gay Boy?- Jon
📱Teda. Bawa lah dia sini. Saya kasi bersih dulu tu bilik sana bawah. - Saya
📱Bah. Alang- alang kau kasi bersih tu bilik sebalah lagi bah untuk Saya. Macam saya mau stay sana juga ni🤣-Jon
📱kau ada tangan dan kaki... buat sendiri . Bye!- saya
Hmmm. Mau nda mau, terpaksa juga saya ikut cakap si Jon. Saya cepat cepat turun di bawah and kasi bersih tu bilik sana bawah. Nda juga kutur bah tu cuma mau kasi kemas saja. Saya ni Jarang mengemas tapi kalau saya kemas memang terus kemas.
Siok saya kemas kemas, adik saya datang di rumah. Dia selalu kalau malam- malam dia pigi rumah sebab dia mau check saya sudah makan and makan ubat saya saja tu. Terkejut dia nampak saya Busy kasi bersih tu bilik di bawah.
"Wow. Rajin juga ko ni malam? Mana si Jon?" Adik saya Si Yokie berdiri depan pintu bilik sambil senyum senyum nampak saya sibuk mengemas.
"Ntah dia. Pandai pandai saja dia suruh kawan dia tidur and tinggal sini... tulah saya sibuk kemas ni." Saya bilang.
Adik saya angguk angguk ja kepala.
"Btw mommy kirim salam. Dia tanya bila kau mau balik rumah melawat dia sama Daddy. Stop la ba merajuk sama Daddy tu... bilik kau sana rumah si mommy selalu kasi clean .. berharap sangat dia ko balik."
YOU ARE READING
THE Ink ON MY BODY [ SABAHAN SLANG]
DragosteXenia Noah bangun saja daripada tidur dan perasan ada Tattoo di bahu sama dada dia. Tattoo bukan corak biasa- biasa, tapi nama seorang Tanak Wagu ( Lelaki). Xenia Noah baru saja break up sama BF dia seminggu sebelumnya. Jadi kerana terlalu frust, d...