THE Ink ON MY BODY
By HDH Ink
BAB 13: FINALLY, She's My Girlfriend Now-------- BAB 13 ---------
5 years ago, he kinda socialize too much. Bah, hensem bah Si En ni. Banyak duit lagi parents dia. Banyak perempuan suka dia ni. And tipu lah kalau teda yang dia sangkut. Taste dia memang yang macam Model Victoria secret tu. Yang panjang kaki, sama yang 'sampin' di atas bed. Hahahah. Joking. Masih suci bah si Enrique W.L ni.
Tapi tu lah, terlampau banyak kawan dia ni dulu. International. Sana dia belajar ambi weeds. Buat Tattoo. Minum siang malam. Addicts teruk. Sampai dia nda graduate. Lucu kah tidak? He stop all of this mess bila dia sama Daddy dia gaduh. Dia nda mau stop social life dia. Semua benda jahat dia buat tapi heran saya napa tiada perempuan dia mengaku pernah sentuh. Kadang kadang saya rasa dia gay. Tapi nda juga. Sebab tengok juga anu.. Ehemm . Tidak tau lah kalau dia diam diam. But no!
Kenapa dia stop bersosial terus kurung diri di rumah main games 24 jam? Entah. Mana saya tau dia. He stop all the weeds. Arak. Rokok. Vaping masih lagi sikit sikit masa dia Boring. And he stop Talking to everyone ... kecuali saya. Ya lah. Cuba lah dia elak bercakap dari saya, muka saya mana tau malu. Dia halau saya dari rumah dia pun saya datang juga. Hehe.
"That's was me 5 years ago. Saya sudah lupa semua buat apa remind saya balik. Kau mau saya jadi macam dulu lagi?" Sedih saja suara si Enrique masa tu. Terus saya rasa saya jahat pula. Tapi peduli apa saya.
"Then don't try to Make Xenia hate me more. He already likes You... it's doesn't fair kalau saya cuba mengurat dia and dia suka kau terus kau pun mau suka dia juga. What am i to You...? Kecuali lah kau suka dia betul betul then i will get my ass Off from here. Do You really like her?" Logik kah tidak soalan saya ni. Yalah. Kalau dorang dua bersuka suka buat apa saya mau teruskan apa yang ada dalam otak saya.
"No. I don't. Tapi tidak bermaksud kau boleh suka suka kasi sakit hati dia. Stop It Jon. Kalau kau mau tau, Si Xenia bagus tau."
"Bagus? Untuk kau. Untuk saya? No way. Never forget." Saya ambi kunci kereta terus balik rumah. Sepanjang jalan cuba fikir mau teruskan tidak apa yang ada dalam kepala saya ni. Yalah. Si Eon pun sudah mati. Si En pun sudah kasi maaf dia. Yang Saya terhegeh hegeh mau balas dendam untuk apa? Tapi sia sia lah saya ikut ikut dia begitu lama. Shit dari saya 13 tahun sampai sekarang? Berat mau lepaskan macam tu saja. Tiapa lah. Saya balik rumah tidur. Kalau mimpi saya bagus, saya nda mau kacau lagi si Xenia. Kalau saya mimpi buruk, tu petanda Tuhan mau saya hukum dia juga. Sebab dia jahat. Pembuli sama penyebab kawan saya mati. Saya nda boleh lupa tu semua. Susah!
*****
"Eon. Eon. Bangun nak. Mami tiada siapa siapa lagi ni nak.. kenapa kau kasi tinggal mami!"
Huuuuu. Bunyi orang nangis nangis buat saya terbangun. Adehhh! Seram sejuk badan saya. Saya termimpi bah masa mami si Eon nangis nangis masa dia kena kubur tu hari. Adui. Tengok. Mimpi buruk kan. Banyak maksud tu. Macam saya cakap tadi, mimpi buruk mean saya nda boleh diam diam ni. Tapi, apa saya mau buat.
YOU ARE READING
THE Ink ON MY BODY [ SABAHAN SLANG]
RomansaXenia Noah bangun saja daripada tidur dan perasan ada Tattoo di bahu sama dada dia. Tattoo bukan corak biasa- biasa, tapi nama seorang Tanak Wagu ( Lelaki). Xenia Noah baru saja break up sama BF dia seminggu sebelumnya. Jadi kerana terlalu frust, d...