If we....

1.7K 140 23
                                    

Зурагтаа асаан кино үзээд сууж байтал утсанд зурвас ирэв.

Жонгүг:
-Санаад байна! Харин чи?

Санни:
-Би ч бас санаж байна.

Жонгүг:
-Юу хийж байгаа юм?

Санни:
-Кино үзэж байна. Яасан? Унтахгүй юмуу? Бараг шөнө дунд болж байна.

Жонгүг:
-Би саад болоод байгаа юмуу?

Санни:
-Яалаа гэж дээ. Зүгээр л асуусан юм.

Жонгүг:
-Эвтэйхэн хөөгөөд байгаа юм биз дээ. За яахав. Маргааш болзоонд явъя завтай биздээ?

Санни:
-Маргааш ажил байгаа. Хурдан дуусчихвал болзоонд явъя.

Жонгүг:
-Бид эвлэрснийхээ дараа хийж байгаа урт хугацааны дараах анхны болзоо учраас ямар ч ажил байсан хойшлуул. За юу?

Санни:
-......Ойлголоо муухай ааштай амьтан минь!

Жонгүг:
-Хэхэ заза хайртай шүү маргааш уулзья.

Санни:
-за.

Жонгүг:
-Нээрээ нөгөө залуу та хоёр яасан? Уулзснуу? Өнөөдөр чи хичээлдээ ирээгүй. Яагаад хичээлээ таслаад байгаа юм?

Санни:
-Ажилтай байсан юм аа. Таслаад гэнэ шүү угаасаа хичээлдээ дургүй юм чинь тэрний оронд эртхэн амьралаа хөөх хэрэгтэй биз дээ.

Жонгүг:
-Яаа тэгсэн ч гэсэн дүн чинь хэрэгтэй юм байгаа биздээ?

Санни:
-Хөөх Жон Жонгүг чи эгчтэй минь үерхээд жаахан ухаан суусан юм шиг байх чинь? Гайхчихлаа.

Жонгүг:
-Үгүй ээ зүгээр л....

Жонгүг:
-Чи байхгүй сургууль дээр уйтгартай байна за юу! Бас дахиж битгий наадхаа сөхөж яриад бай!

Санни:
-Ойлголоо ойлгосон болохоор явж унт. Би кино үзэж байна. Дахиж саад болоод үзээрэй.

Дахиж утас дуугарсангүй, Жонгүгийн дуулгавартай болсныг гайхан буцан кинондоо орлоо. Кино дууссаны дараа шүршүүрт орчихоод өрөөндөө ортол дахиад л утас дуугарав. Ороод хартал нилээн хэдэн зурвас ирсэн байв.

Жонгүг:
Заза би тэвчихгүй юм байна.

Жонгүг:
Би уйдаад байна.

Double Trouble|JJK|Where stories live. Discover now