Wedding day

110 13 0
                                    

X sangka ak akan berkahwin dgn bias ak sendiri and ak rasa nk pengsan  tapi ak x boleh pengsan tapi ak serius nk pengsan. Mcm keling hawau ayat ak. Sedang ak Leka memikirkan tntang ayat ak yg mcm keling tu, bang pd nim selaku pak cik ak dtg dan pimpin ak ke jimin. Appa ak? Dia tinggalkan ak ngan omma waktu ak 5 tahun. Ak berdiri Di sebelah jimin and paderi ckp ayat untuk kahwin kan org tu sampailah ayat terakhir dia 'you may kiss the bride'. Jimin pandang ak and bibir dia menyentuh bibirku buat seketika waktu tapi masih mampu buat ak terkedu and malu sampai Ak rasa hidung ak nk berdarah tapi x berdarah pun. Selesai makan, jimin pergi ke arah ahli bts yg lain and tinggalkan ak sorang sorang kat meja makan. Kalau ikutkan hati, nk je ak lari pergi kt bts pastu mintak autograft diorang pastu ambik gambar ngan diorang pastu show satu dunia biar army yg lain jeles.

"Jauhnya termenung"

Aku pandang pada tuan empunya suara dan orang itu ialah beomgyu dari txt selaku bias ak!! Macam x caye je dia tegur ak. Beomgyu terus duduk sebelah ak tanpa minta keizinanku tapi ak x kisah Sbb dia bias ak biar moa yg lain jeles

"X delah jauh mana."

"Jaeyi kan nama awak?"

"Jaeyi, jom saya kenal kan awak dgn member saya yg lain"

Belum sempat Aku balas pertanyaan beomgyu, jimin dh mencelah dulu. Ak terpaksa akur dan tinggalkan beomgyu seorang diri dan itu membuatkan ak hampir menangis.

(C) idols [pjm]Where stories live. Discover now