World tour

101 12 3
                                    

1 tahun kemudian

Ak dh habis sekolah 3 bulan yg lepas tapi jimin still x bagitau umum pasal perkahwinan kitorang. Ak tunggu je bila jimin nk bagitau pasal hubungan kitorang kat umum sbb ak nk wat army yg lain jeles. Jahatnye ak tapi ape ak kisah. Anak? Blom ade lagi.. Ak baru je habis sekolah, x kanlah dh ade anak woi lagipun jimin tu busy 24 jam. Susah ak nk spend time ngan mamat tu.

"Ha.. termenung ape tu?"

"X de pape"

Jimin duduk sebelah ak and kitorang tgk tv same same. Sweet kan? Tau dah.

"Jimin, bila awak nk bagitau umum pasal hubungan kita?"

"Nntilah saya bagitau... awak, besok saya start world tour"

"Lama ke?"

Dia palau ak guys. Langsung x jawab soalan ak tu. Ak smack down dia jap lagi baru tau langit tu tinggi ke rendah

"Jimin, saya tanya awak ni"

"Sebulan lebih"

Mak aih. Lama gila bapak dia tinggalkan ak. Nk nangis ah macam ni 🥺.

"Ouh... ok"

Mulut ak ckp ok tapi hati ak kata x! Serius ak nk nangis hawau!! Tahan jaeyi tahan!

"Sorry jaeyi"

"Sorry untuk ape?"

"Sbb saya kene tinggalkan awak"

Ak senyum je kat dia sbb mulut ak dh x mampu bersuara. Sebak Di hati hanya tuhan yg tahu. Ak terus bangun and pergi dapur. Ak baru nk nangis jimin dtg dapur and peluk ak. Lagi bertambah sebak hati ak bila dia peluk ak erat camtu. 🥺 Finally ak nangis jugak dlm pelukan dia yg hangat tu.

"Aera... nape nangis ni?"

Dia boleh tanya ak kenapa nangis. Dia yg tinggalkan ak pastu dia yg tanya ak.

(C) idols [pjm]Where stories live. Discover now