Jam menunjukkan pukul 8.15. Jap lagi jimin baliklah tu. Pil peransang yg aera bagi Ak pegang. Ak x tau patut ke tak ak bagi kat jimin pil ni. Bunyi pintu ditutup mengejutkan ak. Mesti jimin dh balik. Jimin duduk Di sofa. Ak pun apa lagi, duduklah sebelah dia.
"Jaeyi, esok saya x kerja"
Pelik bebenor husband ak ni. Kejap keje kejap x keje.
"Jaeyi, jom tolong saya"
Belum sempat ak nk tanya tolong ape, jimin tarik lengan ak bawak pergi bonet kereta. Ya tohan! Banyak gila hadiah. Mana dia rembat semua ni. Jimin angkat, ak pun angkat
Lepas sekian lama angkat semua hadiah bawak masuk bilik, jimin pergi mandi. Ak pulak duduk bersila atas katil pandang hadiah yg hampir memenuhi bilik ak dan jimin. Jimin keluar dari bilik air dgn tuala dililit Di pinggang. Shjdvslsbsksb seksi dan seksa untuk dipandang. Ak tutup mata guna tangan ak. Ak dpt dengar jimin gelak. Hawau punya jimin! Kau gelakkan ak! Jimin sandar kat kepala katil and ak dh bukk mata. X habis habis dgn game kat ipad dia tu.
"Jimin, mana awak dapat hadiah banyak macam ni?"
"Tadi saya ada fanmeet."
Ringkas dan padat jawapan si jimeng ni. Eh silap. Jimin.
"Jae yi... saya nk gi dapur jap. Haus"
Ak sekadar mengangguk. Jap jap. Dapur? Apasal Ak rasa cam ak ada tinggalkan sesuatu yg penting kat dapur? Entahla. Ak ambik satu kotak and bukk. Terdapat baju baby dlm tu. wait wait. Pil peransang atas meja dapur!!!! Cpt cpt ak lari pergi dapur tapi ak terlambat sbb pil peransang tu dh ade kat tangan jimin. Amampus ak.
"Apa awak nk buat dgn pil ni, jae yi?"
Apa ak nk jawab ni. X kanlah ak nk jawab bagi kucing jiran sebelah makan. Nampak sangat kebodohan ak Di situ.
"Jae yi?"
Panggil jimin. Makin berdebar jantung ak.
"Awak dh ready nk ade ank ngan saya ke jae yi?"
Ak x taulah nk angguk ke geleng. Ak pun nk ade baby tapi masalhnya ak malu woi. Angguk jelah.
"Jom"
Jimin tarik lengan ak menuju ke bilik kami berdua
B E R S A M B U N G
YOU ARE READING
(C) idols [pjm]
FanfictionOmma ak kahwin kan ak dgn park jimin, bias ak. Adakah ak sedang bermimpi? Tapi kehidupan bersama seorang idols tidak seperti yg ak fikirkan