Harini ak kene pergi sekolah walaupun ak malas tahap bukan kaleng kaleng. Jimin suruh driver dia hantar tapi ak nk naik bas sbb ak x nk sesiapa syak. Sampai je kat dlm kelas, ak duduk kat tempat ak menunggu kehadiran aera, kawan baik ak. Dia ni pun army tapi lagi lama dari ak and bias dia ni pun jimin tapi dia x marah pun ak minat jimin. Tapi dia marah x, kalau dia dapat tau yg bias dia tu dh official jadi husband ak.
"Jaeyi!"
"Morning aera"
Skip
Ak berjalan untuk keluar dari pagar sekolah. Ak ternampak sorang laki yg pakai seluar jean warna hitam, hoodie hitam, mask hitam, topi hitam, semua hitam. Ak syak dia tengah selubung sbb pakcik dia punya sedara punya anak punya adik punya akak punya abang punya kucing mati. Tiba tiba dia pandang ak tajam and ak terkejut hawau. Dia tau ke ak tgh kutuk dia...hawau lah. Dia tarik tangan ak dan ak dgn bodohnya ikut je mamat tu masuk dlm kereta yg hitam. Kereta pun nk selubung jugak ke? Mula mula dia bukak topi pastu dia mask and baru ak tau yg ak ngumpat tadi rupanya husband ak.
"Awak nk bwa saya gi mane?"
"Pergi date"
Aku hanya akur dgn ajakan dia sbb ape ak kisah, sbb kalau pakcik marah,marah jimin, bukan ak.
Kami jalan jalan Di gangnan street tapi x de sorang pon perasan yg laki kat sebelah ak sebenarnya jimin. Beberapa keping gambar diambil untuk menyempurnakan date kami yg indah bak bidadari jatuh tergolek golek kene langgar Lori kat bumi.
YOU ARE READING
(C) idols [pjm]
FanfictionOmma ak kahwin kan ak dgn park jimin, bias ak. Adakah ak sedang bermimpi? Tapi kehidupan bersama seorang idols tidak seperti yg ak fikirkan