Picture

97 12 0
                                    

Gambar ak dan jimin tersebar luas dan menjadi berita hangat Di korea hanya kerana kecuaian manager jimin yg terhantar gambar kitorang berdua kat media sosial dia and nasib baik ak x pandang kamera waktu ambik gambar. Tapi ak pun ade hantar gambar ak ngan jimin kat media sosial tapi muka jimin x nampak and ak cpt cpt delete gambar tu. Jimin suruh ak gi skolah sbb kalau ak x gi sekolah nnti org lagi syak.

Skip

Ak duduk kat meja ak and buat muka cam x de pape. Tiba tiba aera dtg kat ak and letak phone dia betul betul depan ak. Terperanjat hawau.

"Kau kenapa aera?"

"Ni kau kan?"

"Apa kau mengarut ni... x kanlah ak ade ship ngn jimin... mustahil"

"omma kau kan kaya...omma kau boleh beli jimin... ak taulah ak ni x sekaya kau!"

Wah.... ni melebih ni bega.. jgn le libatkan omma ak. Sekali Ak smackdown kau, mati kau kat sini... sabar jaeyi sabar

"Aera... ak x nk gaduh ngan kau"

Aera terus melangkah pergi tinggalkan ak. Bapak ah dia palau ak... hawau betul aera

Skip

Waktu balik akhirnya tiba juga. Ak cpt cpt kemas ak punya barang and bla dari kelas tu sbb ak x suka belajar. Ak bukan budak study, so buang masa ak je duduk kt situ lama lama. Waktu ak naik bas, ade org bisik bisik ckp pasal ak pastu tunjuk kat ak. Kau fikir ak pekak ke ah. Kalau ak smackdown kau, sia sia je hidup kau hawau. Sampai je kat stesen bas, ak terus turun sbb ak dh x sanggup nk dgr org mengata pasal ak... bernanah telinga ak.

(C) idols [pjm]Where stories live. Discover now