Ak makan ramyeon yg jimin buat dgn selera. Al maklumlah, husband tercinta buat dgn penuh kasih sayang khas untuk isteri tercinta 🌚.
"Jae yi, besok saya dh kene kerja tau"
Ak just angguk and mata ak still kat tv. Mana x nya.. tengah layan drama an sampai x pandang husband tercinta kat sebelah.
"Handsome sangat ke pelakon dlm tv tu sampai x pandang husband kat sebelah ni"
Halah halah. Husband dh jeles pulak. Camne nk pujuk. Ak dh le x pandai bab pujuk pujuk ni. Hawau betul.
"Mana ade. Opkos husband kat sebelah ni lagi handsome. Tiada tandingan. Tapi an lee jongsuk an handsome jugak. Dh boleh dh masuk senarai abe kerush"
Jimin pandang ak tajam. Ak pulak dh buat muka x bersalah. Huehue.
"Kalau berani jadikanlah dia crush"
Jimin terus bangun bersama mangkuk yg dh licin. Basuh pinggan kot. Hah lantak hengkolah nk jeles ke x. Baik ak sambung layan drama. Ak pandang jimin yg straight jalan masuk bilik tanpa pandang ak langsung. Confirm dia merajuk. Drama ke husband? Lee jongsuk ke park jimin? Ak mengeluh kecil dan mengorak langkah ke bilik ak and jimin. Dia sandar kat kepala katil sambil main game kat ipad. Ak duduk kat sebelah dia and main phone. Bukan main phone pon senanya. Tengah pikir cara nk pujuk jimin. Akhirnya sel otak ak berhubung dgn baiknya.
"Jimin~"
Jimin sambung main game. Mmg merajuk teruk si jimeng ni. Ak pegang lengan dia tapi dia still abaikan.
"Jimin, saya nk minta maaf... saya mana ada crush lain. Awaklah crush saya, boyfriend saya, husband saya and segala galanya bagi saya"
Pandai jugak ak berayat ayat bagai. Huehue. Tiba tiba jimin picit pipi ak sampai bibir ak termuncung. Tanpa segan silu dia cium bibir ak ringkas. Cpt cpt ak tepis tangan jimin.
"Sakitlah wak"
Ak pegang pipi ak yg jimin picit tadi.
Eii. Geramnya ak ngan si jimeng ni. Kalau ak smackdown dia takut jadi janda pulak ak nnti. Haish. Sabo jelah
YOU ARE READING
(C) idols [pjm]
FanfictionOmma ak kahwin kan ak dgn park jimin, bias ak. Adakah ak sedang bermimpi? Tapi kehidupan bersama seorang idols tidak seperti yg ak fikirkan