Jimin pov🐶
Harini kitorang ada shooting untuk run bts dkt taska. Taska buatkan ak teringat dkt jaemin. Sekarang umur dia dh 4 tahun. Mesti dia dh handsome mcm ak.
"Jom ah gerak. Nnti lambat pulak"
Ak hanya ikut langkah member bts yang lain. Sampai sahaja Di taska, kami turun dari kereta dan masuk dlm bangunan taska tu. Comel. Buatkan ak makin rindu pada jaemin.
"Wei jimin. Budak tu serupa dgn kaulah"
Ak pandang kat budak yg jungkook tunjuk. Mmg muka budak tu sama dgn ak. Comel.
"Eo. APPA!"
Budak yg muka sama dgn ak tu lari kat Aku and terus peluk kaki ak. Ak terkejut sbb dia panggil ak appa. Semua member bts and staff pun terkejut. Ak pandang tag nama pada baju dia. Park Jaemin. Ank Aku! Ak terus dukung dia.
"Jaemin... appa rindu jaemin"
Ak peluk dia erat seeratnya. Ak x nk berpisah dgn dia lagi. Ak dh cukup sengsara selama ni.
"Appa, balik Nnti mainlah dgn jaemin. Eomma pon rindu appa tau!"
"Jimin. Ank kau ke ni? Park jaemin?"
Ak angguk untuk menjawab soalan taehyung.
"Jaemin. Nama uncle, taehyung. Uncle kawan appa. Panggil uncle, daddy tae."
"Daddy tae? Semalam jaemin nampak Daddy tae dlm tv. Handsome!"
Taehyung terus buat box smile dia. Dia ni mmg pantang Kalau nampak budak budak. Mula lah dia punya excited tu.
"Jaemin pergi main dgn kawan kawan dulu ye. Appa kene kerja."
Ak terus turunkan jaemin and melangkah pergi dkt staff tapi jaemin tarik tangan ak.
"Appa. Bila appa nk habis kerja? Kenapa appa x balik rumah? Eomma kata appa kerja"
"Nnti appa balik ye. Sekarang appa kene kerja"
Jaemin senyum and terus lari pergi dkt kawan kawan dia.
"Wei jimin. Lepas habis shooting boleh x ak nk main dgn anak kau?"
"X yah tanya. Korang semua mmg dialu alukan untuk main dgn dia"
-------
Tinggal berapa chapter je lagi cerita ni nak habis. 😃✊🏻
By the way, kenapa korang baca cerita ni? Bila baca balik cerita ni dari awal rasa macam nak unpub je cerita ni 🥲
YOU ARE READING
(C) idols [pjm]
FanfictionOmma ak kahwin kan ak dgn park jimin, bias ak. Adakah ak sedang bermimpi? Tapi kehidupan bersama seorang idols tidak seperti yg ak fikirkan