#1 kawałek z mojego życia

1.4K 36 21
                                    

  Hej. Jestem Eli, mam 17 lat i jestem blądynem o dużych, zielonych oczach. Mam jasną cere i 1,76 wzrostu. Jestem dość niski wporównianiu do moich kolegów, którzy maja po 1,85 a może i wiecej. Ale nikt mnie z tego powodu nie przezywa więc nie mam się co martwić.
  Mam młodszą o 2 lata siostrę - Kian, która jest najlepszą siostrą na świecie i bardzo ją kocham. Kian ma 15 lat a zachowuje sie czasami jakby miała 8 i dlatego moim zdaniem jest taka wspaniała.
  Kian ma 1,64 wzrostu, szatynowe włosy, zielono-niebieskie oczy i lekko opaloną skóre. Moja siostra jest bardzo ładna i z tego powodu uganiają się za nią tłumy~ chłopaków co mnie bardzo wkurwia! Ale musze powstrzymać emocje bo większość z nich jest dość spoko więc tez nie mam zbytniego powodu do zmartwień.
    Chciałem wam opowiedzieć co mi się przytrafiło i mam nadzieje, że wam się spodoba moja historia.

Obudziłem się rano około 7.15 i zacząłem się ubierać. Ubrałem ten okropny mundurek i zeszłem do kuchni zrobić sobie coś do jedzenia. Moi rodzice pracują za granicą i przyjeżdrzają do domu maksymalnie 5 razy do roku, dlatego musze się opiekować Kian i dbać o samego siebie co jest mi nawet na reke. Rodzice co miesiąc wysyłają nam po 10 tysięcy abyśmy opłacili rachunki, zrobili zakupy i mieli na jakieś swoje drobne potrzeby.
   Wracając...zrobiłem sobie śniadanie i wyszedłem do szkoły zarzucajac tornister na plecy.
Chce abyście wiedzieli, że jestem dość...a-społeczny i nie mam za wielu przyjaciól, ale ta mała grupka mi zdecydowanie wystarcza. Szłem przez mały lasek do szkoły aż nagle zobaczyłem jak 6 wyższych odemnie typów bije mojego kolege z klasy. Nie mogłem tak stać i nic nie robić więc szybko podbiegłem do tamtego "wesołego" grona.
Jednak...bardzo się zaskoczyłem kiedy zobaczyłem twarz jednego z nich...

Hej! Mam nadzieję, że taki mini wstepik wam się spodobał. Wiem, że to było dośc kródkie ale nastepne bedą dłóższe. Jak co to wrzuce wygląd bohaterów i jeszcze nie wiem czy z gacha czy z innej apki ale wrzuce. To payo~ i miłej nocy życze😁

||Zakład O Miłość||  //yaoi~ +18// Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz