Laumatalo

998 57 8
                                    

Lara avasi silmänsä ja tunsi lämmön hiljalleen kaikkoavan viereltään. Oliver oli herännyt hieman aikaisemmin ja hiipinyt hiljaa takaisin huoneeseensa tahtomatta herättää Laraa rauhallisesta unestaan. Hän kävi tapansa mukaan suihkussa ja etsi laatikoistaan vaatetta ylleen.

'Mitä he sanoivatkaan, että mun pitäis laittaa päälle? Millainen se laumatalo mahtaa olla??' Lara mietti itsekseen.

'Jotain rentoa, eikä liian paljastavaa. Hyvin se menee.' Kuului ääni hänen päästään. Lara kurkkasi ulos ikkunastaan. Ulkona oli tyypillinen kaunis syksysää.

"Okeei.. hmmm.." Hän vastasi ääneen ja kaivoi laatikosta itselleen alusvaatteet, valkoisen tanktopin, keveän neulepuseron, revityt pillifarkut ja nilkkurit, joissa oli hieman korkoa. Ja kuvitellaan ne umpinaiseksi. Eihän syksyllä voi varpaat vilkkuen mennä. 😉

Hän otti käsilaukun mihin pakkasi kännykkänsä, kukkaronsa, huulirasvan ja vaihtopaidan, jos neulepusero sattuisi jostain syystä olemaan liian lämpöinen, mitä hän kylläkin epäili

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hän otti käsilaukun mihin pakkasi kännykkänsä, kukkaronsa, huulirasvan ja vaihtopaidan, jos neulepusero sattuisi jostain syystä olemaan liian lämpöinen, mitä hän kylläkin epäili. Hän hieman kiharsi hiustensa latvoja, ennen kuin lähti etsimään tietään keittiöön.

"Huomenta!" Melanie tervehti iloisesti Laran päästyä ruokasaliin. "Oliver hoitaa vielä pari juttua työhuoneessaan, ennen kuin lähdetään. Ennätät hyvin syödä." Melanie jatkoi energisenä. "Monesti meillä on jotain pelejä tai muita aktiviteettejä näin sunnuntaisin. Jännittää jo vähän mitä tänään voisi olla."

"Onko se isokin talo?" Lara yritti keksiä kysymyksiä.

"No on se aika iso. Varmaankin aikalailla samankokoinen linnan kanssa. Siellä on uima-altaat ja suuret treenikentät ja tosiaan osa laumanväestä asuu siellä." Melanie kertoi tyytyväisenä. Kun Lara alkoi lopetella aamiaistaan, Oliver saapui ruokasaliin. Mies näytti syötävän komealta neulepuserossa ja farkuissaan.

"Lara? Lara?? LARA?!" Melanie huuteli herättäen Laran jostain transsista

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Lara? Lara?? LARA?!" Melanie huuteli herättäen Laran jostain transsista.

"Pidätkö näkemästäsi?" Oliver kysyi pieni ilkikurinen virne naamallaan.

"Taidan pitää." Lara mumisi hiljaa vastaukseksi. Hänen kasvonsa olivat varmasti punaisemmat, kuin itse paloauto.

"Eiköhän lähdetä." Oliver huikkasi ja tytöt lähtivät seuraamaan hänen perässään käytävää, joka näköjään johti suureen kellariin mikä oli täynnä toisiaan ihmeellisempiä autoja ja muutama moottoripyöräkin siellä oli.

AlfakuningasWhere stories live. Discover now