Laumavierailu 2

851 53 15
                                    

Lara ja Tanya kulkivat ihanan pikkukylän poikki, jossa lapset leikkivät talojen edessä ja ihmiset hymyilivät leveästi toiselleen. Useimmat talot oli rakennettu vieri viereen ja ne oli valmistettu tiilestä. Kylä toi mieleen aivan Englannin, missä Lara oli kerran käynyt isänsä kanssa kesälomareissulla lapsuudessaan.

 Kylä toi mieleen aivan Englannin, missä Lara oli kerran käynyt isänsä kanssa kesälomareissulla lapsuudessaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Siellä oli pieni tori, josta Lara ihaili erään vanhemman naisen käsintehtyjä koruja. Ne oli vat niin kauniita, että hän päätti ostaa itselleen rannekorun.

 Ne oli vat niin kauniita, että hän päätti ostaa itselleen rannekorun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Juuri kun hän oli maksamassa Mikael ilmesty tyhjästä hänen viereensä.

"Anteeksi prinsessa.. prinssi sanoi ostavansa sinulle mitä ikinä haluatkaan." Mikael kuiskasi ja ojensi naiselle setelin.

"Kiitos Mikael, mutta minä osaan kyllä huolehtia itsestäni." Lara vastasi hieman kiukkuuntuneena.

"Äh.. anteeksi. En vaan voinut olla tottelematta käskyjä. Oliver on aika.." Mikael aloitti sanomaan.

"Oliver on ylisuojeleva.. öö kumppani." Lara lopetti Mikaelin aloittavan lauseen.

"Kyllä.. se on ihan normaalia. Mitä korkeampi arvo sitä enemmän ihmissusimiehet ovat suojelun- ja omistushaluisia." Mikael myönsi. Lara huokaisi ja katsoi Tanyaa.

"Entä sinä? Onko sinulla kumppania?" Lara kysyi naiselta, mutta äkkiä tämä kalpeni ja alkoi katsella vaivaantuneena muualle. Lara kurtisti kulmiaan ja mietti

"Tuota.. ehkä meidän pitäisi nyt palata alfan talolle." Tanya sanoi sivuuttaen kysymyksen ja lähti sanaakaan sanomatta kävelemään takaisin tulosuuntaan. Lara kiitti korumyyjää ja sanoi tälle hyvästit, ennen kuin lähti hieman kulmat kurtussa Tanyan perään, joka oli jo päässyt jokin matkan päähän. Jokin tämän olemuksessa oli muuttunut juuri silloin, kun Lara oli kysynyt kumppanista. Uudet kysymykset alkoivat pyöriä hänen päässään, mutta hän päätti jättää ne sanomassa. Aihe oli selvästi arka. He kävelivät hiljaisuudessa takaisin alfan talolle. Olivia sanoi menevänsä tekemään päivällistä ja Lara päätti käydä makuuhuoneessa vaihtamassa hieman virallisempaan tilaisuuteen sopivat vaatteet. Eli saman yhdistelmän, jossa hän oli tavannut kuninkaan ja kuningattaren. (Laralla ei ole paljon mekkoja tai hameita)

AlfakuningasWhere stories live. Discover now