Kızlarla birlikte alışverişe çıkmıştık daha doğrusu erkeklerde vardı ama onlar oyun salonuna kaçmıştı.
Alışverişe çıkma nedenimiz ise okulun yaptığı kayak kampıydı.
Son olarak bir mağazaya girmiştik ve Hayal kabinde bir şeyler deniyor sonra da bizden yorum alıyordu.
''Ya bu güzel durdu aslında ama biraz rengi soluk gibi. Siz ne diyosunuz?
"Ben beğendim aşko."
"Bence de güzel duruyor sana da yakıştı."
"O zaman bunu da alıp çıkalım artık erkekleri beklemeden gidelim."
"Bende aynı şeyi düşünüyordum."
"Ee heralde beklicek halimiz yok."
Hayal kabine girip üstünü değiştirdikten sonra ödemeyi yapıp mağazadan çıktık.
Sanırım alışverişi biraz abarttık yada kışlık kıyafetler ağır olduğu için bu poşetler çok ağır gelmeye başladı normalde antrenmanlarımda ne kadar kol çalışsam da bunlar o kaldırdığım ağırlıklardan daha ağır gelmeye başladı hepimiz oflarken elimin üstünden bir el poşetimi aldı ve "Yorulmuş gözüküyorsunuz yardım edeyim." dedi.
Sesinden tanımıştım bu 12. sınıflardaki popüler gruptan ve kantinde yanıma gelen Talha'ydı. Yanında o popüler gruptan olan iki arkadaşı da vardı onlarda bizim gibi üç kişiydi diğer çocuklarda bizim kızların poşetini aldı.
Teşekkür eder gibi gülümsedim. ''Şey Talha biz kayak kampına geliyoruz isimlerden sen sorumluydun değil mi?" dedim.
"Evet evet şimdi numaralarınızı alıp sizi gruba ekleyeceğim."
Numaralarımızı sırayla verdik ve onlarla beraber çıkışa doğru ilerledik.
"Tek mi geldiniz?" diye sordu Talha ve tam ağzımı açıp cevap verecekken arkadan tanıdık bir ses konuştu.
"Hayır bizimleler." dedi Atlas.
Hayal onlara kızdığımızı belli eder gibi konuştu "Birlikte geldik ama onlar gitti o yüzden artık birlikte gelmiş sayılmıyoruz."
"Hayır birlikteyiz hatta poşetleri biz alalım siz yorulmayın beyler." dedi Ayaz.
"Biz taşıyoruz zaten gerek yok sizin gibi iki poşetten kaçmayız." dedi Talha ve diğerleri de onayladı.
"Kaçtığımız falan yok olay çıkıcak belli bence poşetleri bırakın ve sonra ne halt etmek istiyosanız edin hadi naşş" dedi Kuzey.
Talha ve arkadaşları bize baktığında onayladık.
Talha bana gülümsedi ve "Görüşürüz numaraları aldım ve ekledim sizi." dedi.
Bu sefer bizimkiler bize ters ters bakmaya başladı Hayal olay bize patlamasın diye "Bizim erkeklerde geliyor aslında onları da gruba alalım." dedi.
"İyi tamam verin numaraları."
Bizimkilerde numarasını verdikten sonra çıkışa gittik ve Arabaya bindik.
Herkeste gergin bir sessizlik vardı arabada resmen oksijen yerine gerginlik soluyorduk. İlk konuşan Atlas oldu. "Bir daha onlarla konuşmanızı istemiyorum." diğer erkeklerde onları onayladı.
"Zaten konuşmuyoruz sadece karşılaştık ve sizin aksinize nezaket gösterip poşetlerimizi taşıdılar." dedi Belis ve vurdu gol oldu.
Bu sözden sonra Kuzey ve Ayaz sinirli bir derin nefes aldı eve gidene kadar kimse bir daha konuşmadı.
Neden bu kadar büyüttüklerini anlamamıştım ama klasik erkek atarlanmaları deyip geçiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ (TEXTİNG)
Romance053*******: Pişt kız naber? Asel: İyidir kardeş sen? 053*******: Kardeş deme lazım olur. Asel: Ha?