ASEL'İN ANLATIMIYLA....
Evet, geldik gezinin son gününe yatağımdan kalkıp kızları uyandırmadan üstümü giymek için valizin önüne geçtim ve baskılı bir tişörtle altıma koyu kırmızı eşofmanımı giyip saçlarımı taramaya tuvalete gittim. Makyaj yapmaya üşendiğim için çıktım kesinlikle yapmayı bilmediğim için değil.
Kendimi kimseye beğendirmek istemiyordum. Yani sanırım. Off sanırım kendimi sadece ona göstermek istiyordum o yüzden elim bir şekilde Hayal'in makyaj çantasına gitti. Kızlardan gördüğüm kadarıyla yapmaya çalıştım. Aynaya baktım. Sonuç başarılı aferin Asel.
Tam tuvaletten çıkarken yerimden sıçramama neden olan o ses geldi. Birisi tuvaletin kapısına kırmak ister gibi vuruyordu. Kapıyı açtığımda Hayal'le karşılaştım ve beni dışarı çekerek "Çık Asel çok sıkıştım altıma yapıcam bak." dedi ve beni dışarı attı.
Onun bu haline gülerken Belis uykudan kalkıp "Uf bu ne ya sanki go kart pistindeyiz ne bu ses." bende Hayal'i gösterdim ve kendimi masum göstererek ellerimi yukarı kaldırdım. Belis bize gülerken ayağa kalktığında bana gözlerini dikerek "Asel sen makyaj mı yaptııın?" dedi.
"Evet makyaj yapmış çünkü birisi makyaj çantamı alt üst etmiş." dedi Hayal bağırarak.
Bende masumca Hayal'e gülümseyerek öpücük gönderdim. Hepimiz giyindikten sonra odadan ayrıldık ve tam çıktığımızda arkamdan birisi gözlerimi elleriyle kapatıp "Ben kimiiim?" diye bağırdı. Kulağımı şey etti. Sonra arkama dönerek "Salak Ayaz ne bağırıyorsun kulağım şey oldu." dedim.
"Kulağını şey etme şerefi benimdir yani eğer görevimi alan olursa onu şey ederim."
"Öff Ayaaz yine formundasın neyse kızlarda şimdi gelir erkeklerle konuşuyorlardı. Biz lobinin koltuklarına oturalım." dedim Ayaz bana dönerek "Hangi erkeklerle ya bizimkiler daha odadan çıkmadı ki." dedi. Aferin Asel şimdi sıçtın.
"Iıııı şey yani biliyorsun Hayal Eray'dan hoşlanıyor ya onla konuşmaya gitti. Onur Eray'ın yanındaymış Belis'de o yüzden gitti." dedim.
Ayaz elini Te allam şeklinde salladı ve oturdu bende onun yanına yavru kedi gibi sırnaşarak kolunun altına girdim. Sonra gelen sesle beraber sağıma döndüm.
"Ayaz Asel'i biraz alıyorum." dedi Talha. Ayaz tam itiraz edip yükseleceği sırada onu sakinleştirip Talha'nın yanına gittim.
"Bir şey söyleyecektin sanırım Talha."
"Şey aslında evet yani şey ben Murat hocayla konuşup öğrencilerin istedikleri yere oturması için ikna ettim artık benimle oturmak zorunda değilsin." dedi.
"Zorunda değilsin derken ne demek istiyorsun Talha?"
"Asel kendini de beni de kandırma benim yanımda gerçekten eğlenmiyorsun o gülüşlerin sahte sadece beni üzmemek için yapıyorsun ama merak etme sana olan hislerim yeni başlamıştı ve sana bağlanmadığım için çabuk bitti." dedi gülümseyerek.
"Yani şey ben ne desem bilemedim ama sen iyi bir arkadaştın tabi ki bana olan hislerinin farkındaydım ama böyle bir şey olmasını istemiyordum. Bu yüzden biraz senden uzaklaştım çünkü biliyorsun ben sanırım başka birinden hoşlanıyorum." dedim bunu ilk kez itiraf etmiştim.
"Biliyorum Asel salak değilim bunu seni tanıyan herkes bilir sen bilinmeyenden hoşlanıyorsun."
Ona gülümsedim ve el sallayarak Ayaz'ın yanına gittim. Ayaz ne olduğunu sorunda da önemli değil diyerek geçiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ (TEXTİNG)
Romance053*******: Pişt kız naber? Asel: İyidir kardeş sen? 053*******: Kardeş deme lazım olur. Asel: Ha?