41.Bölüm

5K 249 81
                                    


Ayaz geldiğimizden beri susmamıştı.

"Hayır ya ben asla girmem. Başka film bulun." dediğinde kimse onu dikkate almamıştı herkes onu duymamazlıktan geliyordu çünkü eğer onu dinleseydik bizi ikna edeceğini biliyorduk.

" İmdaaat adam kaçırıyo-" Bu sefer bağırarak söylediği cümleye karşı Atlas Ayaz'ın ağzını kapatmıştı.

"Ya sen salak mısın abi ne bağırıyorsun?"

"Ya bu çocuk gerçekten bugün başımıza bela getirecek he."

"Bak ağzını açayım diye elimi ısırıp durma işlemiyor söyleyeyim dedim."

"Oha oha sevgilimin kuduz aşısı yok mu?"

"Açi sen varya başına büyük bela aldın Ayaz'la uğraşmak zordur."

"Bak şimdi ağzını açacağım bir daha bağırmayacaksın biletleri çoktan aldık içeri gireceğiz insanlar film izliyor sessiz ol!"

Atlas, Ayaz'ın ağzını açtığında sessizce yürümeye başladık ve içeri girdik karanlıkta koltuklarımızı bulmaya çalışırken zorlansak da sonunda bulmuştuk herkesin koltuğu yan yanaydı ve neredeyse bir sırayı biz kaplıyorduk. Ben yerime oturduğumda hızlıca yanıma Atlas geçti ve kolunu bana attı. Ona anlam veremez gibi bakarken kafamı salladım. Herkes yerine yerleştiğinde ve film başladığında Ayaz'ın yerinde gergin gergin kıpırdandığını ve Açi'nin gülmemek için zor durduğunu gördüm. Hem gülmemeye çalışıp hemde ona sakinleştirecek sözler söylüyordu. Yanımdan gelen sesle beraber Atlas'a döndüm.

"Film başladığına göre bana sarılabilirsin." dedi Atlas.

"Çok beklersin!"

"Hmm o zaman B planına geçiyorum." ne dediğini anlamasam da sormadım çünkü film boyunca benimle yakınlaşacak planlar yaptığına emindim.

15 Dakika Sonra....

Hala tek bir şey yapmamıştı. Hani bunun B planı vardı? Bunu söylediğim anda Atlas'ın B planının ne olduğunu anladım. Filmin heyecanlı ve gergin bir yerinde benim kolumun atına girmişti ve bana masum bakışlar atarak "Ben çok korktum sarıl bana." demişti. Her ne kadar kötü rol yapsa da söylediği şeye gülerek kollarımı ona sardım. Şuan kollarımın arasında 1.85 boyunda koca bir bebek vardı. Daha beş dakika bile geçmeden sinemada ara verildi ve ışıklar açıldı. Bu durumdan dolayı Atlas yüksek sesle söylenmeye başladı. 

"Ya neden bütün evren benim Asel'le yakınlaşmama engel oluyor? Ne güzel daha yeni sarılmıştı bana bok vardı açtınız ışıkları."

"Üzülme ikiz uğraş seninde olur." dedi Ayaz ve Açi'nin elini tuttu. 

Onlara gülerken araya Hayal girdi. "Sevgili konuşmalarınız bittiyse dışarı çıkıp çikolata alabilir miyiz?"

"Oluuuuuuur."

"Öf galiba ben bu kızların çikolata sevdasını anlayamayacağım."

"Ya abi bazen çikolatayı benden daha çok seviyor gibi geliyor."

"Bir dakika yoksa sen çikolatayı senden daha çok sevdiğimi bilmiyor musun?" Açi Ayaz'a tek kaşını kaldırarak soran gözlerle baktı. Ne yalan söyleyeyim ilk önce ciddi sandım ama Açi'nin sonradan gülmesiyle beraber Ayaz elini kalbine götürerek "Ayy Açi kalbim sıkıştı ciddisin sandım." dedi. 

Biz onlara gülerken aynı zamanda sinemanın büfe kısmına gidiyorduk. Gitmemizle Açi'nin beyaz çikolataya atlaması bir oldu. Bu kızın beyaz çikolata sevgisi çok büyüktü. Kızlarda kendilerine bir şeyler aldı. Açıkçası benim canım bir şey istemiyordu. Adımı duyunca o yöne doğru kafamı çevirdim.

İKİZ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin