Resmim bittiğinde kaldırıp Atlas'a gösterdim. Bana gülümsedi yaklaşıp yanağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi. Sanırım bu duruma hiç alışamayacaktım. Bu yüzden koluna sağlam bir şekilde geçirdim.
"Ya ama ben her öptüğümde bu kadar sert bir yumruk yiyeceksem çelik zırhla geleyim yanına."
"Hiç öpmemeyi deneyebilirsin mesela?"
"Hahaha güldüm komik şakaydı."
"Bak çok kaşındın sen. Bekle sen bekle yüzüme maske yapayım da beni öpeme."
"Ya hayııır. Aaa dur neyse bende seni boynundan öperim."
"Öpemezsin."
"Öperim."
"Neyse ben bu konu uzamadan gidip maske yapayım."
"Yani aslında benim bebek gibi cildime maskeye gerek yok ama seni yalnız bırakmamak için bende yapayım."
Gözlerimi devirerek banyoya girdim ve maskeyi parmağımla Atlas'ın burnuna sürdüm. Sonra kendi yüzme de sürmeye başladım. İşimiz bittiğinde Atlas boynuma sarılarak "Dur dur bu anı ölümsüzleştirmem lazım." dedi. Her ne kadar elinden kurtulmak istesem de beni çok sıkı tutmuştu bu yüzden olduğum yerde kaldım ve sonra bulunduğumuz duruma gülmeye başladım. Cebimdeki telefonun titremesiyle odaya geçip telefonumu açtım.
'Çevrimpiçleri'
Atlas:
Atlas: Evet, Team Atlascıları görelim :)
Kuzey: Başka team mi var amk?
Hayal: Team Akın'da var ya haniiii.
Atlas: Hayalcim biraz kaşınıyoruz sanki.
Ayaz: Oooo sonuna kadar team Akın.
Atlas: Bu akşam eve gelme lan. Yakalarsam öperim ;)
Ayaz: Öp beniğğğğğ.
Atlas: Seni siLkmek lazım.
Asel: Ayazcım sen 2 dakika boyunca ciddi kalabiliyor musun.
Ayaz: Töbe töbe ağzından yel alsın ben ve ciddi kalmak mı???
Asel: Benimki de soruydu yani.
Kuzey: Eee napıyonuz lan?
Hayal: Gittiniz buradan biz şuan çok eğleniyoruz.
Belis: Gitmeseydiniz birlikte eğlenirdik hıh.
Atlas: Biz burada iyiyiz hadi abicim.
Asel: Biz burada da eğleniyoruz.
Hayal: O zaman biz sizi yalnız bırakalım ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ (TEXTİNG)
Romance053*******: Pişt kız naber? Asel: İyidir kardeş sen? 053*******: Kardeş deme lazım olur. Asel: Ha?