15.Bölüm

5.4K 300 20
                                    


Yolculuk başlayalı 10 dakika olmuştu. İkimizde tek kelime etmemiştik ama ara sıra bana baktığını hissediyordum.

Yavaşça ona döndüm ve ilk konuşmayı başlatmaya karar verdim.

''Bakıyorum da bugün çok sessiziz Talha" 

"Yok sessiz değilim yolculuk başladığından beri seninle nasıl konuşmayı başlatabilirim diye düşünüyordum aslında."

Hafifçe kıkırdadım. Kıkırdamamla beraber Atlas bize tekrar sinirli bakışlarını yöneltti. Bunu yapmasından sıkılmıştım. Bir sorun varsa benimle konuşmalıydı. Hem sırf Talha'dan hoşlanmıyor diye bana haketmediğim gibi davranamazdı.

Bakışlarımı Atlas'dan çekip yanında oturan yelloza çevirdim. Git gide Atlas'a yaklaşıyordu yakında Atlas'ın içine girecek diye korktum açıkçası ama Atlas benim aksine onu takmıyordu. Kız sürekli bir şey anlatmaya çalışıyordu ama Atlas'ın pek dinlediği söylenemezdi.

Bende onlara bakmak yerine Talha'yla konuşmaya başladım.

"Ben konu açmakta pek iyi değilimdir bence bu işi bana bırakma." 

"Bu kötü oldu çünkü bende hiç konu açamam."

"Off o zaman napsak ki."

"Benimle film izlemek ister misin?"

"Oluuur hatta baya iyi olur hem zaman geçer hemde eğlenmiş oluruz."

Talha bana bakıp gülümsedi ve film seçtikten sonra bana kulaklığın tekini uzattı onu takarak filmi izlemeye başladık. 

Film yaklaşık 2.5 saat sürdü ve bittiğinde film hakkında konuştuk.

Biz film hakkında konuşurken otobüs bir dinlenme tesisinde durdu ve mola verdi.

İşte şimdi en heyecanlı kısım olan Atlas'la konuşacağım yer burası.

Herkes otobüsten aşağı indiğinde ona doğru seslendim. 

"Atlas biraz konuşabilir miyiz?" dediğimde yanındaki yelloz da onunla birlikte geldi.

"Özel bir konuşma gider misin lütfen."dedim.

Kız yüzünü buruşturduktan sonra "İyi be bende sana çok meraklıyım zaten."dedi ve gitti.

Atlas yüzüme bakarken arkadan gelen Kuzey'in sesiyle konuşmamız başlamadan bitti ve bizimkilerin yanına gittik giderken de bana "sonra konuşuruz istersen." dedi.

Sinirli Atlas'tan eser yoktu. Bu beni şaşırtsa da kurcalamadım. 

Mola'da bir kaç fotoğraf çektirdikten sonra otobüse geri bindik. 

Bu sefer bana bir uyku bastırmıştı bu yüzden gözlerimi yavaş yavaş kapattım ama kafam Talha'nın omzuna düştü o an çok fazla uykum olduğundan kafamı diğer tarafa doğrultmaya yeltenmedim.






İKİZ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin