"Oyyyyş ne kadar güzel olmuş benim ikizim."
"Abartma Belis."
"Napıyım seni böyle anca 40 yılda bir görüyorum."
"Sende fena olmamışsın yani."
"Fena olmamış mıyım. Kızım ben kaç gündür hazırlanıyorum bugün için biliyor musun sen?"
"Biliyorum Belis beni de yanında sürüklüyordun sürekli, yok Asel şu elbiseyi mi alayım, altına şu ayakkabı olur mu? İflahım kurumuştu valla."
"Abartma be."
Çalan telefonumla beraber mezuniyet hazırlığından ayrılıp telefonuma baktım.
"Atlas Okyanus'cuğum" Arıyor...
"Alo, buyurunuz sevgiliniz konuşuyor."
"Dünyanın en güzel sevgilisi, hazırlandınız mı?"
"Hazırlanıyoruz ama daha kuaföre gidicez."
"Ohoooooo çok uzun sürücek anlaşılan. Nedir bizim bu erkeklerin çektiği?"
"Hadi hadiiii yakışıklı. Mızmızlanma!"
"Ne zaman biter işiniz alayım sizi."
"2 saat sonra biter."
"Yuh 2 saat napcaksınız kraliyet ailesi bu kadar hazırlanmıyor."
"Kaç kere mezun oluyoruz hayatta süslenmem lazım. Hem senin de beni beğenmen gerekiyor."
"Bebeğim ben seni zaten her halinle güzel buluyorum."
"Yani orası öyle. Sen benim ne hallerimi görmedin. Beni gecenin yarısı pijamalarımla ikimize sufle yaparken gördüğünde ayrılmadıysan artık hiç ayrılmazsın heralde?
"Ya o halin çok tatlıydı. Böyle mutfakta küçücük sarışın birsi pıtı pıtı koşturup sufle yapıyor."
"Bir ben küçücük falan değilim, iki hazırlanmam lazım kapatıyorum."
"Bir bana göre küçücüksün, iki tamam bebeğim hazırlanınca ararsın alırım sizi."
"Muaaahh."
Telefonu kapatıp Belis'i çekiştirmeye başladım.
"Hadi gidelim kuaföre. Geç kalıcaz bak sonra."
"Tamam Aselciğim, zaten ben kaç saattir senin sevgilinle konuşmanın bitmesini bekliyorum."
"Tamam sus sus. Şu elbiseleri çıkartalım kırışmasınlar diye. Saç ve makyajlarımız yapılınca giyeriz orada."
"Okeydir hadi çıkalım."
Anne ve babamızı öpüp evden çıkacağımız sırada Belis anneme imalı imalı bir şeyler söyledi.
"Anneciğim bizi Atlas alacak haberin olsun."
"He iyi iyi." dedi bana bakarak.
Anneme söylemiştik sevgili olduğumuzu daha doğrusu Ayaz "Sena teyze sana bir şey söylemem gerek daha fazla içimde tutamayacağım." diyerek söylemişti.
Kuaför eve yakındı ama elimizde elbiselerle bu yolda yürümek insanların bize bakmasına neden oluyordu. Sonunda geldiğimiz kuaförün kapısından girdik.
"Merhaba Aysun abla bugün mezuniyetimiz var da o yüzden geldik."
"Ooooo süper kızlar. Kazandınız mı istediğiniz bölümleri?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZ (TEXTİNG)
Romance053*******: Pişt kız naber? Asel: İyidir kardeş sen? 053*******: Kardeş deme lazım olur. Asel: Ha?