27.Bölüm

5.9K 283 107
                                    


Ohhhh be sonunda eve gelebilmiştik. Otobüsten sonra Belis ve beni babam gelip almıştı ve eve gelmiştik. Arabada gezi hakkında konuştuk ama tabi ki babama karda ANOBİLLE mahsur kalma hikayemi anlatamazdım.

Anobil diyince aklıma tekrar düştü ama ilk yazan ben olmamalıydım. İnstagram'a girip yorum yapmıştı yani eline telefonunu almıştı ama beyefendi Whatsapp'a girip bana yazmaya tenezzül bile etmemişti. 

Aramız bozuk değildi eğer öyle olsaydı bana ve diğerlerine yorum atmazdı. Neden yazmıyordu o zaman? 

Ona karşı çok sinirlenmesem de merakımı gideremiyordum bu merak duygusu da yavaş yavaş canımı sıkmaya başlasa da ona ilk yazan ben olmayacaktım. İnattım ve bunu beni tanıyan herkes adı gibi bilirdi. Acaba o da benim yazmamı mı bekliyordu? Eğer öyleyse daha çok bekler. 

Bildirim sesi bu düşüncelerimi bölerken telefonuma atlamak yerine biraz yatağıma uzandım ve kendime biraz bekle sonra cevap ver diyecekken merakıma daha fazla dayanamayıp telefonu açtım ama bildirim ekranından gördüğüm şey sinirimi tepeme iyice çıkardı çünkü mesaj anobilden değil bizim salak grubumuzdandı. Sinirle gruba girip yazılanları okumaya başladım.

"Çevrimpiçleri"

Hayal: Yemin ediyorum tişört almanın sonu gelmiyor. Alıyorum alıyorum hala giyecek tişört yok.

Ayaz: Belki zengin olamadık ama çok mal gördük.

Kuzey: Ya Allah'ım sabır ver lütfen bunlar nasıl beyin kullanıyor ya?

Atlas: Maşallah bütün kafalar pırıl pırıl. Pril'le mi yıkadınız?

Belis: Ya büyüyün artık ne zaman çağ atlayacağız biz?

Ayaz: Ne zaman ki birisinin dedesinin adı Berkcan olur, işte o zaman çağ atladık derim.

Asel: Lan ben çok sinirliydim telefonumu açarken neden şimdi gülmekten karnım ağrıyor?

Hayal: Kuzuuuum kim sinirlendirdi seni yoksa bu hain Belis mi?

Belis: Ya ben neden hain oldum ya şurda çocuğumla hasret gidiyorum ben.

Kuzey: Hiiiiii Belis hamile miydiiii?

Belis: Ne saçmalıyosun Kuzey çocuğum diyorum Maya benim biricik çocuğuuuuum.

Asel: Mia geldiğimden beri üstümden inmiyor çok özlemiş annesini.

Kuzey: Sizinkiler sizi seviyor be benimki ilk geldiğimde bir iki miyavladı sırnaştı sonra yemeğini koydum yedi şuan yüzüme bakmıyor.

Atlas: Hepinizinki kedi nankör onlar nankör.

Hayal: Evcil hayvanım bir kuş en değişiği benimki sanırım.

Hayal: Geldiğimden beri kafamın üstünden inmedi saçlarım mahvoldu.

Ayaz: Bizimkiler köpek olduğu için bide kocaman bindi üstüme inmiyor.

Ayaz: Onun yüzünden altıma yapabilirim.

Hayal: Olsun be altına yap sende.

Belis: KŞSDVFKŞSJBFSLNFSRKŞGLDKF.

Kuzey: Kardeşim şuan tuvaletin var mı?

Ayaz: Yok.

Atlas: Ama bana var dedileeeğğğr.

İKİZ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin