37.Bölüm

5K 281 62
                                    


"Ya kızım neyin var senin kalksana!"

"Hadi hızlı ol bak bizimkiler bekliyor kızacaklar sonra."

"Kime diyorum ben hadisene!"

"Daha elbiseni bile giymemişsin saçın var makyajın var çabuk ol."

"Asel bak Atlas'lar varmışlar diğerleri de yolda en geç biz kalıcaz."

Belis ağzından çıkan o isimle beraber daldığım yerden gözlerimi kaldırdım ve Belis'e döndüm.

"Tamam tamam hazırlanıyorum şimdi sen çık." 

"Elbiseni giy saçını yap makyajını ben hallederim."

Onu başımla onaylayıp odadan çıkması için hızlı bir şekilde onu ittirmeye başladım. Odadan çıkartınca kapımı kapatıp kitledim. Daha ne giyeceğimi bile bilmiyordum o yüzden hızla dolabımı açıp elbiselerimi gözden geçirmeye başladım. 

Gerçekten giyecek bir şeyler bulmakta kötüydüm ama internetten aldığım fikirlere göre aklımda bir şeyler oluşmuştu. Bu benim ve Belis'in  doğum günüydü ve ikimizde şu ana kadarki en büyük doğum günü partimizi yapacağımız için heyecanlıydık. Okuldaki çoğu kişiyi çağırmıştık ve kutlamak için bir eğlence mekanında karar kılmıştık. 

Telefonum birçok kez titreyince gözlerimi dolabımdan alıp yatağımın üstündeki telefona doğru ilerledim. Bizim grup yine çıldırmış gibi konuşuyordu. 

'Çevrimpiçleri'

Belis: Ne giyceksiniz canlarım?

Belis: Bu diğer doğum günlerimiz gibi olmayacak unutmayın. 

Belis: Yani kısacası KOT TİŞÖRT gelmeyin bu uyarım özellikle sana Ayaz'cığım.

Ayaz: Ya hayır ya lütfen böyle bir şey söylememiş ol noluuur.

Kuzey: Çok geç söyledi bile ama şöyle bir şey var ben ne giysem bilmiyorum :)

Hayal: Ya vardır illaki güzel bir şeyleriniz giyin foto atın.

Belis: Aynen.

Atlas: Benim ne giyeceğim hazır giyinip foto atıyım bekleyin.

Ayaz: Lan hayırsız ikiz bana da yardım et.

Atlas: Tamam be ağlama salak.

Belis: Biz de giyinip atarız.

Kuzey: Asel nerdesin lan?

Belis: Beni odadan kovdu şuan ne giyeceğine karar veriyordur.

Hayal: JVRFŞERJOŞERBGERJGŞERJBGŞ.

Asel: Geldim geldim.

Asel: Şimdi herkes yazmayı bıraksın karar verip atalım ne giyeceğimize kapiş.

Ayaz: Kapiş deme sinir oluyorum.

Asel: Kes be.

Ayaz: Heh benim tanıdığım Asel kapiş demez kes der :) (02.24)

Ayaz: Lan niye herkes görüldü attı bana? (02.27)

Ayaz: Salaklar yine görüldü attınız görürsünüz siz. (02.30)

Ayaz'ın yazdığı şeyleri görünce kıkırdadım ve dolabımdan gözüme çarpan kıyafetleri yatağımın üstüne serdim.  Aslında pek giymediğim için çok fazla seçeneğim yoktu altı elbise içinden gözüme en güzel gözükeni elime aldım aslında baya güzel duruyordu ama tam olarak elbise sayılmazdı. Üst ve etek takımıydı çok tatlı bir rengi vardı. Sanırım bunu giyecektim. Zaman kaybetmeden üstüme geçirip odadan çıktım ve Belis'in odasına girdim. O da tıpkı benimki gibi etek ve üst takımı giymişti birbirimize bakıp güldük ve "Çok güzel olmuşsun." dedik. Şimdi sırada ayakkabı ve takılar kalmıştı açıkçası çok süslü bir kız değildim ama bu doğum günümde süslenmek içimden geliyordu. Sanırım bunun sebebi doğum günüme Anobilin yani gerçek ismiyle Atlas'ın gelmesiyle alakalı olabilirdi. Belis'i çekiştirip odadan çıkarttım ve benim odama soktum çünkü bütün ayakkabıları kendi odama toplamıştım. Belis'le beraber bir süre ayakkabılarla bakıştıktan sonra ikimizde ayakkabılarımıza karar verdik. Sıra saçtaydı ben maşa yapmaya karar vermiştim, o da aşağıdan bir topuz yapmayı düşünüyordu. Kendi odalarımıza geçip bir süre saçlarımızla uğraştıktan sonra ben Belis'in odasına girip hemen aynanın karşısındaki sandalyeye oturdum. 

İKİZ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin