14.Bölüm

6.2K 330 74
                                    


Sabah çalan alarmım yerine Mia'nın yani kedimin üstüme atlamasıyla uyandım. Tekrar uyumayı denemedim çünkü zaten alarmım yarım saat sonra tekrar çalacaktı. 

Uyumak yerine aşağıya indim ve mutfağa girdim. En sevdiğim mısır gevreklerini tabağa boşaltıp üstüne sütü döktüm. 

Mısır gevreğimi zevkle yerken aklıma bugün okulun kayak kampına gideceği yani yola çıkılacağı geldi hemen saatime atladım neyse ki daha vardı.

Kahvaltımı bitirip dişlerimi fırçaladım daha doğrusu fırçalamaya çalışırken diş macunu elimden kaydı ve lavaboya düştü "IIIIIIIĞĞHHHH sinir şey neden bugün her şey ters gidiyor sanırım şanssız günümdeyim." dedim.

Üstümü giyinmeden önce Belis'in odasına gittim o da çok keyifli bir şekilde kalkmış şarkı söyleyerek giyiniyordu. Ona da günaydın diyip odama geçtim üstüme soluk yeşil bir tişört altıma da paçaları dar gri bir eşofman giydim montumu ve sırt çantamı yatağımın yanına bıraktım.

Aklıma bilinmeyen geldi neden olduğunu bilmesem de ellerim ona yazmam için can atıyordu bende onlar ne diyorsa uyguladım.

Asel: Şşşşhhhtt Tırrek napı10?

053*******: Kalbimi kırdın kız Asel.

053*******: Sabah sabah aklına gelip bana mesaj atmana mı sevineyim yoksa Tırrek demede mi üzüleyim bilemedim.

053*******: Her zamanki gibi duygularımı karmakarışık ettin.

Asel: Her zamanki gibi karmakarışık?

053*******: Ya ne bilim böyle sana bakınca git karşısına anonim benim de demek geliyor içimden ama diğer yanım sakın söyleme heeee bitersin diyo.

053*******: Bir tarafım seni sevmeyi çok güzel bulsa da diğer yanım doğrumu yapıyorum diyo.

053*******: Anladın mı?

Asel: Iııııı şey ne desem bilemedim ama merak etme karşıma çıkarsan seni terslemem.

053*******: Öyle kolay diil işte.

053*******: Neyse...

Asel: Üffff baya bi dram yaptık dur.

Asel: Aaa bak sana ne giydiğimi atıyım.

Asel: 

053*******: Hiiiiiiiiiiğğğğ üşürsüüüüüün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

053*******: Hiiiiiiiiiiğğğğ üşürsüüüüüün.

Asel: Bir şey olmaaaz.

053*******: Aselciğim kar tatiline gideceğimizin farkındasın değil mi?

Asel: Evet farkındayım da sen benim kayakçı olduğumu ve tüm antrenmanlarımda bu soğukla başa çıktığımın farkındasın dimi?

İKİZ (TEXTİNG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin