Група хлопців знаходиться у нічному клубі,де лунає музика і танцюють люди в стані алкогольного сп'яніння. Гучна мелодія бемкає у голові Лютера і дратує його ще більше. Юнак ніколи не любив людні місця,йому більше по душі самотність і тиша. Проте сьогодні він змушений це терпіти,заради друзів.
Юнак дістає з кишені сигарету та запалює її. Дим повільно проникає у легені і змушує розслабитися,забуваючи про всі глобальні проблеми. Ця звичка з'явилася у нього ще 7 років тому,коли йому було 17 і від того часу,він неможе від неї позбутися.
-Дай покурити,-намагаючись перекричати музику,говорить Скай.
-Тобі не можна.
Скай-найкращий друг Лютера,який хворий астмою,ще з підліткового віку. Дуже впертий і не хоче лікуватися,тому страждає через недостачу повітря вже кілька років.
Скай є вірним товаришем,тому у важких ситуаціях Лютер завжди звертається до нього. Таких випадків було немало,у житті було багато неприємностей.
-Чому такі кислі?-запитав Райан,тримаючи в руці склянку з невідомою рідиною,ще один друг і учасник групи. Райан завжди відрізнявся позитивом,що інколи дратувало всіх. Проте деколи його сарказм рятував від депресії всіх учасників групи.-Забираймося з цього місця,мені набридло дивитися на п'яних підлітків. Хто пустив сюди це дівчисько? Їй ж 100% немає 18. Охоронець осліп?-рішуче промовив Герман,показуючи на дівчину яка танцювала у самому центрі кола.
Герман також був цікавою персоною.
Хлопець ніколи не панікував,а намагався вести себе зосередженно і так рятував всіх. Хоч деколи його бурмотіння неміг зупинити навіть Райан. Його навіть час від часу жартівливо називали "старим".Усі разом вони утворили банду "Королі темряви". Від цього слова у людей завмирає серце і стригне кров у жилах. Його ніколи не вимовляють на вулиці,і навіть вдома,а то і за ними прийдуть. Хоча,майже у всіх випадках,жертвами банди стають
тільки люди,які переходать їм дорогу у нелегальному бізнесі.
Після цих слів всі піднялися з місця і попрамували до виходу ,намагаючись розштовхнути п'яну молодь навколо. Біля входу в клуб стояв чорний джип, який належав Скаю. Власник сів за кермо і щосили натиснув на газ.
Повна зосередженість. Ззаду чути сміх Райана і Германа,які активно обговорюють колишню дівчину водія,яка була справжньою істеричкою. Після цього Скай також почав усміхатися,тому що це була чиста правда. Тільки наш головний герой сидів з байдужим лицем і дивився на нічне місто.
-А пам'ятаєте як вона ледь не вирвала волосся,дівчині яка просто підійшла до Ская,щоб спитати дорогу?- запитав Райан.
Всі голосно засміялися,звичайно, крім Лютера.
-Хей,ти чого такий сумний?-звернувся Скай до найкращого друга,різко повернувши направо. Лютер вдарив кулаком у двері машини і одразу отримав здивовані та перелякані погляди учасників групи. Зрозумівши,що зараз буде серйозна розмова,водій зупинив автомобіль у тихому провулку. Навіть,коли машина перестала їхати,Лютер мовчав. Вони сиділи в очікуванні хвилини три,поки хтось не розпочав розмову.
-Що трапилося?-запитав Герман.
Лютер дістав із кишені свій смартфон,розблокував його і знайшов потрібну інформацію.
Він передав телефон хлопцям і вони побачили знімок місцевої газети.
-Що це?-запитав Скай,не розуміючи,що відбувається і уважно подивившись,на екран.
-Читайте-коротко відповів юнак, неначе відрізав.
Очі хлопців почали "бігати" по екрану смартфону і у салоні настала тиша. Через хвилини 2 хлопці перевели здивований погляд на Лютера. Юнак ж перегорнув знімок і всі побачили фотографію красивої та мініатюрної дівчини.Сірі великі очі,пухкі губи,довге темне волосся і веснянки. Вона виглядала доволі милою і жіночною. Лютер продовжив свою розповідь.
-Знайомтесь,журналістка, яка є автором цієї статті. Мері Грін, 20 років, навчається у пристижному університеті.
-Тут ж повністю розписане наше минуле і всі секрети-з жахом промовив Скай.
-Але звідки проста студентка знає стільки інформації про нас?-запитав Райан,який незміг скласти логічний ланцюжок.
-У неї і запитаємо-рашуче промовив Лютер,відкинувши голову назад.