#35

61 2 0
                                    

Ультиматуми. Всі ми хоча б раз стояли перед тяжким вибором . У такі моменти ти знаходишся ,немов на роздоріжжі . Який шлях буде правильним і куди він тебе приведе ?  Зараз в його голові коється цільковитий хаус . Здається , що правильної дороги немає і з цієї гри він не вийде переможцем . Звичайно, Мері найважливіша людина в його житті , хлопець готовий зірватися з місця в цю саму секунду і летіти до неї зі швидкістю світла. Тоді чому він досі стоїть біля дверей цієї кімнати і навіть не кліпає? Всього 34 хвилини. А хіба Емма заслуговує такої смерті ? Хіба Скай,який ходить цілий день з усмішкою на лиці після зустрічі з нею ,заслуговує такої долі? Неважливо чи перебувають вони в романтичних стосунках ,чи ні .Найкращий  друг ніколи не вибачить йому смерті дівчини. А чи вибачить Мері? Стукіт в двері змушує його прийти у свідомість. Хлопці припинили чути будь-які звуки за дверима і захвилювались .Лютер швидко відчиняє двері ,згадуючи про брак часу. - Ти блідий ,наче стіна ,-промовив Скай ,побачивши його лице . Він відразу зрозумів,що сталося щось серйозне . - Ти вбив його прямо тут?-емоційно запитав Райан,який спочатку подивився на кімнату ,а не на друга . - В мене погані новини,- Лютер ледь вимовляв слова ,товариші ніколи не чули,щоб в нього так тремтів голос . Саме тому вони синхронно перевели на нього здивований погляд. Юнак мовчки протягнув папірець Скаю. - Чиї це адреси ?- його найкращий друг уважно розглядав надписи на папері. - Скаю,хтось один з них помре,- не відповів на попереднє запитання Лютер. - Хто помре?-здивовано промовив Райан ,який нічого не розумів , а інший хлопець мовчки дивився на Лютера . Йому не потрібно було пояснювати ,чия смерть може налякати їхнього лідера. - Хто приїде першим,той врятує життя дівчині. Ось тут,-Лютер вказав пальцем на друге місце призначення і продовжив:- ти знайдеш Емму . Якщо ніхто з нас не встигне за пів години ,- він просто не зміг закінчити . Нестерпний біль у грудній клітці не дозволив йому це зробити.  Райан опустив голову і задумався про щось .А Скай просто кивнув ,тому що тут не потрібно було слів. Він не звинувачував Лютера ні в чому . Хлопець навіть був вдячний за шанс , тому що він міг просто без слів поїхати до Мері.Нехай доля вирішить все замість них .  - В нас мало часу,- видавив з себе Лютер і вони разом швидко покрокували  кожен у свою машину . Райан в останній момент промовив ,що не хоче вибирати одну з сторін і просто почекає їх тут. Можливо,це на краще.  Перед тим ,як піти кожен у інший бік до свого транспортного засобу ,вони ще раз подивилися один на одного з розумінням і болем у очах. У цей момент вони ,немов кинули монету і нікому не відомо на який бік вона впаде .   Дорога виявилася дуже важкою . Кінець робочого дня ,купа машин на дорозі(а ще дуже багато неадекватних водіїв) ,навігатор спочатку показав довшу дорогу  ,ще й почався дощ . Хвилини летіли швидко,як краплі дощу на лобове скло . Лютер сидів за кермом і тиснув на газ ,порушуючи всі правила дорожнього руху. Його мозок заполонили спогади пов'язані з цією машиною і нею. Як вони втікали від цього проклятого Германа і вона кричала на нього на передньому сидінні. Вона думала,що виглядає переконливо і страшно,хоча насправді це було не зовсім так.Як він забирав її на перше побачення,де вони обговорювали омріяний спільний відпочинок . Італія,високі гори і чисте море. Як вона гримала дверима,після того як він змусив її попрощатися з тим поліцейським . І як вони цілувалися на задніх сидіннях . Все нагадувало низьку неуважну журналістку ,яка постійно хотіла змінити зачіску і питала в нього чи буде їй личити каре . Він сміявся і відповідав ,що не дозволить їй обрізати таке гарне волосся,що пахне малиною . Чорт,він навіть знає ,який запах має її улюблений шампунь.  Навігатор повідомляє,що залишилася вже зовсім маленька відстань до місця призначення. З кожним кілометром він стає нервуватися ще більше. Де зараз Скай? Можливо,він вже приїхав ? Що він відчуває в цей момент? Лютер різко зупиняє машину . Перед ним знаходиться абсолютно невідома йому будівля . Не думаю,що тут хтось жив останні 5 років. Виглядає,як звичайний занедбаний будинок . Його руки тремтять,але він все-таки зміг максимально швидко набрати номер друга. Він не встиг і з машини вийти,як співрозмовник відповів на дзвінок. - Лютере?- запитав тихо Скай . Чути ,що він переживав не менше . - Я вже на місці,друже. Ти де?-від відповіді його найкращого друга залежало все . Ці секунди  ,здавалася вічністю. - Мені залишився кілометр ,-Скай зробив паузу для того ,щоб стримати зайві емоції ,не показати слабкість і продовжив:- Залишилося три хвилини,знайди її поки не пізно. Останнє речення прозвучало максимально тихо . - Вибач,- прошепотів Лютер і Скай кинув трубку .  Немає часу думати,потрібно знайти Мері. Юнак вибігає з транспортного засобу,навіть не зачинивши двері . Проте він не забуває дістати зброю з кишені і швидким кроком підходить до дверей старої будівлі . Відчинивши двері з голосним скрипом , він зайшов у приміщення і побачив ,що тут тільки одна кімната . Скрізь лежали уламки меблів , шматки шпалер і ще якісь папери. Посередині кімнати сиділа прив'язана до стільчика дівчина. На голові в неї був чорний мішок і вона,почувши ,що хтось зайшов ,вже вовтузилася на стільці. Юнак настільки хотів пригорнути її до себе і забрати з цього жахливого місця,що навіть не став перевіряти чи тут хтось ще знаходиться , а кинувся до неї.  - Я тут ,спокійно,-промовив він турботливо і дівчина притихла . Першим ділом юнак вирішив зняти мішок з її голови . Хлопець намагався зробити це максимально акуратно . І перше ,що він побачив - блондинисті пасма .  - Емма?- шоковано запитав Лютер ,який не зрозумів ,що вона тут робить. Дівчина дивилася на нього своїми переляканими великими карими очима і не могла промовити нічого,тому що в неї був заклеєний рот. Вона вся була в сльозах , туш була розтерта по  вже червоному обличчі. Виглядала вона дуже наляканою і намагалася щось сказати. Тільки тоді Лютер зрозумів ,що потрібно зняти скотч . - Лютер,- істерично крикнула вона і почала плакати ще сильніше . Юнак швидко розрізав мотузку і обійняв подругу . Вона вся  тремтіла  від страху і продовжувала голосно плакати . - Де Мері?-  відпустив дівчину Лютер ,тримаючи її за плечі. Дівчина не встигла і слова промовити ,як вони почули звук телефонного дзвінка. Побачивши на екрані номер Ская,він швидко підійняв слухавку .  -  Це ти пробач мене ,- прошепотів його найкращий друг.

Гра на коханняWhere stories live. Discover now